Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp til error 1044 ved import af sql database

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Høng
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Fra  R H N Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er ved at flytte min rhn.dk side fra en udbyder til mit eget reseller-område hos Meebox.net. Min tanke med at lave webhoteller er at det skal være så nemt for blinde at have deres egen blog eller hjemmeside, at de ikke kan lade være.

Jeg har fået hjælp til at få sat lidt billeder på siderne, som de så ud, da de lå hos one.com, så jeg ville frygteligt gerne bevare det der er lavet, fordi jeg som blind vil have svært ved at lave det igen uden seende assistance, men jeg får en error 1044 når jeg forsøger at importere min database i Cpanel.

Jeg har eksporteret databasen fra one.com og naturligvis kopi af alle filer fra det gamle webhotel. Jeg har også eksporteret en xml-fil fra Wordpress, så en del kan genskabes uden databasen, men det ville da være hurtigst lige at importere den.

Nu ved jeg godt at jeg skal redigere i den sql-fil jeg har eksporteret, men jeg kan ikke gennemskue hvad jeg skal ændre, og hvad jeg skal lade være, bortset fra at jeg er med på at det er navnene på hhv. den base jeg importerer og den base jeg importerer til der skal stemme overens visse steder, men er det simpelthen alle steder jeg skal rette navnet?

Gratis råd er naturligvis velkomne, for så kan jeg lære noget, jeg ikke kender til i forvejen, men ellers betaler jeg gerne lidt for at få en hjælpende hånd, hvilket man også kan lære noget af.

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)