Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tøj fra udlandet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Whoo Copenhagen Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Dan Sørensen.

Jeg har en idé/drøm om at lave en webshoop med nice træningstøj med fede tryk og design.

Jeg mangler bare at finde et sted at få træningstøjet fra. Håber der er nogle der kender nogle her inde som måske kan hjælpe.

Vh Dan Sørensen 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan. 

Skal du ud og lave egen kollektion eller du er på udkig efter et allerede eksisterende mærke ?

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Whoo Copenhagen Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er til egen kollektion

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,

Jeg sidder som senior konsulent i LIPA Sourcing (www.lipasourcing.com) som har til mål at lette tilgængeligheden og brugen af dygtige producenter og leverandører i Kina for danske virksomheder. Vi har tidligere hjulpet rigtig mange virksomheder og designere gennem Amino.

Vi kommunikerer på vegne af vores kunder så vi kan hjælpe til mindske risiko for fejl og optimere selve produktionen. Vi har stort fokus på kvalitet på alle produkter og inden for tekstil afspejler det sig blandt andet i vores arbejde med eksempelvis Asger Juel Larsen, Falsehaven, Et Al Design, BLS Hafnia, Scylla og mange flere!

Ovenstående kan lade sig gøre fordi vores konsulenter snakker både dansk og kinesisk og har kendskab til både marked og kultur i Kina. Disse kvaliteter er med til at lette processen for jer så i ikke skal tænke på det opslidende arbejde i at forklare designs til fabrikker og rette fejl. Vi tager en samtale og diskuterer jeres designs, kommer med et prisoverslag direkte fra fabrikkens side og hjælper jer med alt fra prototype til den endelige produktion. Det eneste i skal gøre er at sætte os ind i jeres tankegang bag jeres designs og så varetager vi processen derfra.

Hvis du sender mig en mail eller giver et opkald med lidt mere info omrking jeres designs kan vi hurtigt finde frem til et konkurrencedygtigt tilbud til jer!

kontakt mig på:
60149416 el.
femo@lipasourcing.com

Mvh.
Philip Femø 

Tilmeldt 4. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan.

Jeg kan godt hjælpe dig. Kontakt mig på 71365915.

Mvh

David Sri

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan.

Jeg har tekstil produktion på Madagascar og har du en smule volume på styles vil jeg gerne kigge på det. 

Min styrke er god kvalitet, lave lønninger og vi levere med EUR1 certifikat der betyder du ingen import afgift har. Vi udvikler og jeg følger din produktion til dørs.

Har det interesse og jeg kan kontaktes direkte på : mikkel@ intnet.mu

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)