Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DropShipping Webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er :-)

Jeg står i den situation at jeg skal igang med min første webshop!

- Som overskriften antyder, vil salget være baseret på dropshipping. (aftale er indgået)

Jeg er derfor meget interesseret i at høre fra nogle, som har et kendskab til

en færdig 'webshop-løsning' som passer godt overens med salg via dropshipping..

Da jeg er forholdsvis ny i faget, er jeg ikke klar over om der findes webshop-løsninger, lavet

med henblik på dropshipping, eller om det overhovedet er nødvendigt!?

- Vil gerne have forslag til færdige webshops, der kan betales for et rimeligt beløb ;-)

MVH Kasper.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper 

Som udgangspunkt kræver en såkaldt “dropshipping webshop“ den samme opsætning som en normal webshop. Det afhænger selvfølgelig af hvordan din interne aftale er med din leverandør

Vi tilbyder dig færdig webshopsløsning til 9.900 kr. ex. moms. Ved køb af denne giver vi dig muligheden for at være 100% selvkørende fra start. 

Læs mere om vores webshop løsning her.

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage et snak omkring dine muligheder. Husk det er gratis at spørge ;-) 

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Hvis din leverandør giver dig mulighed for at lave noget interface direkte med deres ordresystem, så kan det være relevant, at sikre sig, at denne løsning kan laves i det system du vælger. Måske findes løsningen allerede til et af de mange shop systemer som findes.

Jeg tænker her på, hvis dit shopsystem automatisk skal sende en ordre videre til en leverandør, så du helt undgår manuelt arbejde i forbindelse med ordrehåndtering. 

Ligeledes kan det være, at din leverandør tilbyder dig en form for liste med varesortiment, som du kan importerer direkte i din shop, så skal du også sikre dig at du vælger et shop system som kan disse ting.

Dette er blot nogle af de overvejelser du som minimum bør gøre dig.

Ha en god dag!

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kasper,

Jeg har selv arbejdet i en virksomhed der koncentrerede sig om dropshipping, og er på nuværende tidspunkt medejer af en virksomhed der blandt andet udvikler webshops.
Tror derfor jeg kan rådgive dig på mange faglige områder.

Vi kan evt. Lige tage en snak over telefon.
Men stik mig en mail hvis det har interesse.

Min mail er; fb.ravensholt@gmail.com
Fra Slangerup
Tilmeldt 5. Feb 15
Indlæg ialt: 27
Fra  TrendMe.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kan sige noget om, i hvilke brancher der er størst avance på dropshipping, der findes jo oceaner af dropshipping muligheder, men ikke alle er lige rentable tænker jeg. 

Måske nogle af jer med stor erfaring kan fortælle lidt om det?

Det ville hjælpe mange gevaldigt!

Trend, Mode & MakeUp til unge

Se vores blog http:/trendme.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)