Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kraftig wifi net...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg er f.eks. i en sportshal/skøjtehal så skal jeg bruge et trådløst wifi til mit udstyr kan snakke sammen.

Nu har jeg en wifi router til omkring 500,- som jeg har med og den virker fint hvis ikke der er så mange forhindringer.

Men findes der ikke noget bedre professionelt som har et kraftigere signal der gør at jeg kan trænge igennem noget mere f.eks. i en skøjtehal hvor der er nogle tunge døre der bremser signalet for at holde på kulden.

Det er et frustrations moment hver gang at man skal bruge flere wifi-repeatere og finde strøm til dem hvis man kunne få noget mere prof der kan række fra isen i en skøjtehal og til de tilstødende lokaler/lounger?

/Magnus

 

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. købe et hotspot som du kan tage med dig rundt ellers er der kun at købe en kraftigere router men tvivler på det løser problemet. Jeg vil helt klart anbefale et hotspot.

Se evt denne video: https://www.youtube.com/watch?v=Gzp9BVfoC0Y

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 54
Fra  EPDesign.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag.

Er det et net du skal have med frem og tilbage eller skal det være fast?

Hvis fast, så vil jeg helt klart anbefale dig, at tage et kig på nogle powerlines.
De overføre dit eksisterende internet igennem størm netværket, og derved er tabet minimalt iforhold til extenders osv. 

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et net jeg tager med og hurtigt sætter i stikkontakten også skal det bare dække og piller ned når arbejdsdagen er overstået.

Det er et kamera med en wifi-sender som sender billeder til en ipad så en forbindelse til www osv er ikke nødvendigt.

/Magnus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)