Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero Hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Spørgsmål nr. 1:

Jeg er nystartet virksomhed og skal for første gang registrer en betaling i Dinero. Min situation er således, at jeg har solgt en vare via PAYPAL og har modtaget betalingen. De er solgt til kunder udenfor i Europa, så har ikke lagt moms oven på. Er det korrekt den skal registreres således:
https://dinero.dk/support/saelger-du-pa-internettet/

Spørgsmål nr. 2:
Jeg har i forbindelse med min virksomhed, oprettet en firma bank konto. Det er her pengene fra Paypal overføres. Men hvad opretter jeg i Dinero? Min Paypal eller min firma konto? I langt de fleste tilfælde, vil mine kunder (primært fra USA) betale mig via Paypal, som jeg så kan overføre til min virksomheds konto derefter.


Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Svar til spg 2.

Jeg har oprettet både en firmakonto (bank) og en paypalkonto - og flere endnu.

Når kunden laver eet køb hos dig, går pengene ind på din paypal konto. Det registrere du i Dinero, så du løbende kan følge med i hvor meget der står på din paypal konto. Når du på et tidspunkt flytter pengene over på din firmakonto (bank), så flytter du dem også i Dinero. Jeg har flere konti, alt efter hvor kundernes penge går ind. Til sidst havner de alle på min firmakonto, når jeg hæver dem de forskellige steder.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Svar til spg 1

Det er rigtigt det der står i linktet, specielt med Paypal. Hos paypal betaler du et gebyr for hver handel, og de skal registreres rigtigt i Dinero. Hvis en kunde køber for 100 kr hos dig, så tager Paypal de 10 kr (det er et beløb jeg lige har fundet på!) og du får de 90 kr. Så skal de 10 kr registreres i Dinero som gebyr, og de 90 kr som et salg. Ellers går det ikke op til sidst.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)