Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du høret om den nye ordblinde test?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,.

Jeg står som ejer af ordklar.dk og jeg kunne godt tænke mig at vide hvad du synes og mener omkring den nye ordblinde test (Se det her).   

Jeg kunne godt tænke mig at vi starte en slags debat omkring det her emne og høre hvad du mener?

- Tro du det vil hjælpe i fremtiden. :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Jesper

Kanont initiativ - det ønsker jeg dig altmulig held og lykke med ! Specielt tager jeg hatten af for at du på denne måde faktisk får vendt dit handicap til en styrke !

Jeg har i min familie selv ordblindhed tæt inde på livet, og jeg har oplevet hvordan folkeskolen i stor stil har svigtet de ordblinde - og det i en grad der har gjort at vi selv har været nødt til at købe ekstra privat undervisning - og der har vi oplevet hvad en fornuftig og målrettet indsat kan gøre. Vi var så privilegerede at vi havde pengene, men det er det jo ikke alle der har.

//Morten

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Hvor har i købt privat undervisning?, er der måske noget som jeg kan udarbejde på ordklar.dk ?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Nyt Mod, faktisk også i Allerød: http://www.nytmod.dk/ - de formåede at gøre det på 10 timer som folkeskolen ikke kunne på 10 år - så jeg kan meget varmt anbefale dem.

//Morten

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt, kommer selv fra Allerød :)

Vil helt klart prøv at tag kontakt til dem og høre om der mulighed og evt. et samarbejdet :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Også fuld respekt herfra! Hvor er selve testen? Det er jo en god idé, men lidt svært at forholde sig til uden den konkrete test. Og JA, det vil bestemt hjælpe de ordblinde, jo tidligere deres handikap bliver konstateret.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lidt off topic.

Så lige i nyhederne at Sara Blædel har fået de gyldne laubær - OG.... at være ordblind og forfatter er sgu lidt sejt.

Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ok

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)