Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DanDomain design

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har forsøgt mig at få oprettet et nyt design på min dandomain shop. Jeg er ikke en haj til det, men vil gerne lære det. Jeg har tidligere købt mig til et design, men det er virkelig ikke noget at skrive hjem om. 

Derfor ville jeg prøve at indstille min webshop med en af dandomains standart skins. Det er gået helt galt og der har ikke været en eneste ordre den sidste uge. (Normalt ca 6-7 ordre om ugen).

Derfor vil jeg høre hvad i vil anbefale? Hvordan lære man bedst at få designet sin dandomain shop når man selv vil lave det? 

Hilsen Anton

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på hvad du helt præcist vil ændre i design.
Jeg har selv dandomain webshop og ændrede baggrunds farven. Det resulterede i at nogle standard tekster ikke var til at se.
Snakkede så med support og fik at vide at hvis jeg skulle ændre farve på de ting skal man ændre i CSS.
Og så strandede jeg lidt der så jeg ikke kan det. Skal jeg betale mig fra det plus et par andre rettelser jeg vil lave koster det ca kr.2.000.- plus moms

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Man opretter en demo shop - og leger.

Ellers refererer man til andres Dandomains shops, hvor man kan hente inspiration med videre.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)