Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig fragt/Porto til Norge & Sverige. Hvem skal man bruge?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg vil gerne sende en masse pakker til mine kunder i Norge og Sverige, men post Danmark er bare for dyr!

Hvem bruger I og hvad kan prisen pressen ned i.

Vi sender tapet og fototapeter i pakker fra 1kg. Til ca. 8kg. Men vi mister en del kunder, fordi fragten er SÅ dyr.

hjælp hjælp ;-)

mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med Pakkelabels.dk kan du sende billige pakker med Post Danmark og GLS til Danmark. Og med Post Danmark til Norge, Sverige, Tyskland, Storbritannien, Finland. Det eneste det kræver er et CVR nummer og en printer der kan printe på A4 papir.

Jeg har intet med Pakkelabels.dk at gøre, men er bare glad for deres produkt Smile 

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Mange tak for oplysningen Yes Det er da godt nok nogle andre priser, end det vi er vandt til at betale Stick out tongue fedt fedt.

Vil tage fat i dem i morgen og få det opsat hurtigst muligt.

Mvh
Michael

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erjegher.

Tak for hjælpen med linket. Det skal jeg helt sikkert have tjekket op på Yes

Mvh
Michael Haahr

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Stahl:
Med Pakkelabels.dk kan du sende billige pakker med Post Danmark og GLS til Danmark. Og med Post Danmark til Norge, Sverige, Tyskland, Storbritannien, Finland.

Men pas på du ikke bliver snydt af deres meget høje vægt/volumen omregningsfaktor. De bruger en absurd høj omregningsfaktor på 280 kg/m3 hvilket betyder at mange pakker bliver til volumen pakker og derved kommer man til at betale en højere pakkepris.

 

Ravn

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Pakkelabels.dk ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn (og andre),

Omregningsfatkoren på 280 er ikke en vi har besluttet. Det er Post Danmark der har fastsat det for erhverspakker. Man kan læse mere om det her: https://www.postdanmark.dk/da/Documents/Priser/Pakker-Danmark-0.pdf  

Det gælder således også kun for Post Danmark. Køber man GLS labels via os, så er det kun den fysiske vægt der er afgørende. GLS har dog nogle begrænsninger i forhold til den maksimale størrelse, som man kan læse mere om her: http://www.pakkelabels.dk/2014/10/20/gls-forsendelser-hurtigt-enkelt-og-billigt/ 

Med Venlig Hilsen

Jan Christensen

Pakkelabels.dk

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janc89 fra Pakkelabels.dk.

Jeg var inde på jeres hjemmeside, og der gik nok 5-6min. før jeg fandt ud af, at man faktisk kunne scrolle ned på forsiden, og læse mere. Det var sgu lige før jeg opgav og tænkte at I da må være total uprofessionelle, med sådan en side, uden info....

Jeg ledte efter priser på fragten til Sverige og Norge, men det viser I så desværre ikke på jeres, knap så brugervenlige hjemmeside. Hvorfor viser I ikke dem?

Jeg er sikker på I kan få flere kunder, ved at gøre det synligt at man kan scrolle ned på jeres side, samt lave en banner reklame på Amino.dk. Jeg har været shopejer i ca. 10år. men har aldrig hørt om jer før. Jeres kunder er på Amino.dk ivertfald dem som ønsker at gøre en forskel og få lavere omk.

Mvh
Michael Haahr

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Jeg var inde på jeres hjemmeside, og der gik nok 5-6min. før jeg fandt ud af, at man faktisk kunne scrolle ned på forsiden, og læse mere. Det var sgu lige før jeg opgav og tænkte at I da må være total uprofessionelle, med sådan en side, uden info....

Jeg ledte efter priser på fragten til Sverige og Norge, men det viser I så desværre ikke på jeres, knap så brugervenlige hjemmeside. Hvorfor viser I ikke dem?

Jeg er sikker på I kan få flere kunder, ved at gøre det synligt at man kan scrolle ned på jeres side, samt lave en banner reklame på Amino.dk. Jeg har været shopejer i ca. 10år. men har aldrig hørt om jer før. Jeres kunder er på Amino.dk ivertfald dem som ønsker at gøre en forskel og få lavere omk.

Jeg hedder hverken Janc89 og er heller ikke fra Pakkelabels.dk, men tillader mig alligevel at svare..

Sådan er rigtigt mange hjemmesider opbygget i dag, og jeg har aldrig hørt om nogle bekendte eller ander her på Amino der har haft det problem.

Priserne kan du se når du er logget ind (det er gratis at oprette en bruger) - det er ret normal praksis B2B. Jeg ville faktisk helst at der slet ikke stod priser på Pakkelabels.dk så ens kunder ikke nødvendigvis kan se priserne. Du kan heller ikke se Post Danmarks erhvervs aftalepriser online Wink

Pakkelabels.dk har allerede massiv rekalme på Amino, banner og hele baggrunden. I øvrigt så er Pakkelabels.dk ret nye, de startede i slutningen af 2014.

 

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvilken software bruger du til dine forsendelser? I softwareprogrammet CONSIGNOR fra EDI-Soft, som behandler forsendelser fra bestilling til levering, indgår nemlig fragtprisberegning, hvor du kan se den eksakte fragtpris og dermed kontrollere, at transportøren fakturerer korrekt, og du kan presse dem i pris. CONSIGNOR understøtter næsten alle transportører i Danmark, Sverige og Norge.

Du kan læse mere om fragtprisberegneren her http://www.edi-soft.dk/produkter/17-loesninger/36-fragtprisberegning/

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)