Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke betalingskort bør en dansk webshop kunne modtage?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop overtaget en dansk webshop. Jeg skal derfor have valgt hvilke betalingskort og udbydere jeg skal ansøge hos. I den forbindelse er jeg meget interesseret i at høre hvilke betalingskort i mener en dansk webshop der sælger butterfly og slips bør udbyde.....?

Findes der nogen statistik over hvilke kort der bliver brugt i den danske nethandel i øjeblikket? Har forsøgt at finde det men uden held. Min egen formodning er, at det rene Dankort ikke bliver brugt særlig meget længere. Men om det er så langt nede, at man decideret kan fravælge en Nets-aftale er jeg meget i tvivl om........

Hvad tænker i om dette?

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at tage imod VISA og Mastercard. Planen er, at hvis jeg får en omsætning som kan retfærdiggøre det, så vil jeg ansøge om at tage imod Dankort også. Men indtil jeg kender min omsætning, så ser jeg ingen grund til at påtage mig udgiften for Dankort. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, ja der er flere holdninger kan jeg se.

Ville bare være rart, hvis man kunne finde en offentliggjort statistik, der viste procenterne på landsplan - altså hvor mange % af transaktionerne der var foretaget med RENE Dankort.

Men det er vel kun Nets der ligger inde med oplysninger om det rene Dankort, så den statistik er nok svær at fremtrylle........

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Hvis jeg var dig ville jeg starte din shop med en indløsningsaftale hos Swedbank, Evalon eller de andre udbydere som tilbyder nogle mere attraktive priser en NETS/Teller.

Den dag du oplever at du taber salg pga manglende Dankort understøttelse, så skifter du bare over til NETS. Det er jo lynhurtigt at se i din shop når der er kunder som ikke kan betale via kreditkort.

Men jeg tror nu ikke du vil opleve det som et stort problem at du kun tilbyder VISA/Dankort frem for rent Dankort.

Mange hilsner

David

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Swedbank som indløser og man mister lidt kunder på ikke at kunne tage rene Dankort men det er ikke mange. jeg kan se at indenfor de sidste tre måneder er 18 betalinger blevet afvist på min shop fordi det var med rene dankort. Ca. 3 af disse ringede til mig for at hører hvad problemet var og vi klarede så betalingen med faktura og betaling over netbank i stedet. De sidste 15 har enten forladt butikken eller brugt et andet kort, det kommer en fejl op med noget om at vi ikke kan tage det indtastede kort, da det er et Dankort og at kunden skal vælge et andet eller kontakte os.

Jeg kan klart anbefale Swedbank hvis du kan undvære Dankortet, det svinger meget fra branche til branche hvilke kort kunderne bruger.

Med venlig hilsen
Patrick Kronholm

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:
Ville bare være rart, hvis man kunne finde en offentliggjort statistik, der viste procenterne på landsplan - altså hvor mange % af transaktionerne der var foretaget med RENE Dankort

 John nævner jo ca. 7 %

Men men , det er jo ikke kun det der er interessant, men også hvor mange der benytter dankortdelen på visa/dankortet.

Og her taler vi om ca. 70-80 % , og dermed langt billigere transaktionsgebyr.

Det afhænger af hvor mange transaktioner du forventer, og størrelsen på disse.

Personligt sparer jeg 10.000 vis af kroner årligt på at kunne tage Dankort.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med Mobilepay - er det noget man bør overveje som betalingsmiddel på nuværende tidspunkt? 

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg overvejer personligt ikke MobilePay endnu. Jeg begyder først at tænke over det når det virker 100% med alle betalingskort.

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke lade være med at nævne PayPal og Dankort til samlingen. Det har vi haft stor nytte af at modtage i vores shop.

Jacob - www.ostishop.dk

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)