Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero API - arbejdes der på det eller ej?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes efterhånden jeg har læst en del tråde omkring API til dinero, og så alligevel ikke. Overordnet kan nævnes:

Webshop API kommer (december 2013)
http://www.amino.dk/blogs/amino_blog/archive/2013/12/02/webshop-api-til-dinero-hvad-har-du-brug-for.aspx

API kommer slet ikke, heller ikke til andet end webshops: (juli 2014)
http://www.amino.dk/blogs/amino_blog/archive/2014/07/24/dinero-f-229-r-ikke-api-til-webshops.aspx

API til klasseklade kommer: (september 2014)
https://www.facebook.com/Dinero.Regnskabsprogram/posts/713334058722414

Et kig på deres roadmap taler også for, at der slet ikke bliver noget API overhovedet:
https://dinero.dk/om-dinero/roadmap/ 

Så er der nogle, der kender noget til status på projektet, og lidt om hvad man kan forvente, såfremt de åbner op for noget?

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror de har skrottet det.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Status er at der ikke kommer api adgang :(

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin har ligefrem lavet en video om det - så mere tydeligt svar får du nok ikke:



/Jesper

(EDIT: Jeg kan af en eller anden grund pludselig ikke indlejre videoer direkte i Amino - så det blev et link til YouTube i stedet for)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer et meget begrænset API til kassekladden på et eller andet tidspunkt. Men det har lav prioritet i forhold til at gøre Dinero endnu lettere at bruge.

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det vil sige, at det skyldes prioritering og ikke serverbelastning, som I ellers var inde på tidligere også?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest er der meget få i vores målgruppe der har brug for API.
Dertil kan det lægge et stort pres på vores system, som vi i forvejen arbejder hårdt på at sørge for er hurtigt, selvom vi får rigtig mange nye brugere.
Og så har vi mange ting der også skal laves, som mange flere af vores brugere efterspørger.

Slutteligt ser vi flere af vores konkurrenter, der laver nye features på samlebånd og dermed gør deres løsninger rigtig svære at bruge og det vil vi ikke.

Så der er mange årsager til at API kommer når det kommer og dertil ikke vil være super avanceret.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det uddybende svar, som altid med gode argumenter. Jeg foretrækker helt klart også en stabil løsning, fremfor at I blot stormer derudaf og skal have nok så mange funktioner med.

Kernefunktionerne må være det vigtigste, og det er jo netop dem, der har gjort Dinero så populært.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Debitoor Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej webfreelancer

Jeg arbejder for Debitoor, som er et online regnskabs- og faktureringsprogram. Jeg synes lige, jeg ville fortælle dig om, hvad vi tænker i forhold til åbent API.

I Debitoor har vi et åbent API på de områder, hvor det giver mening. Vi har netop åbnet op for yderligere dele, som betyder, at du nu kan gøre endnu mere i forhold til integration med for eksempel din webshop. Det har vi skrevet om på vores engelske blog: Making payments possible with the Debitoor API

Når vi både har et program, der kører stabilt og hurtigt og et åbent API, er det fordi, vi har en stærk it-infrastruktur, som lader sig skalere.

Hilsner fra

Majbritt, Online editor

Debitoor

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)