Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gældssanering, frivillig akkord, tvangsakkord eller

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skylder ca 600,000 kr børnebidrag og jeg skylder til realkredit fra 1992 ca 75.000 Danskebank 33,000 kan jeg søge frivillig Akkort jeg har godtnok købte en bil for 17 måneder siden fra en finenserieng der jeg skule købe bilen hvor jeg fik forhøjet min privat lån med 30.000 kr jeg skal bruge en bil til Fram og tilbage fra arbejdet jeg har ingen muligehed for tag affenlig transport ken jeg søge frivillig Akkort hvis jeg kan er der en der kan hjælpe mig.
Mvh
Metin.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Metin k:
Hej jeg skylder ca 600,000 kr børnebidrag og jeg skylder til realkredit fra 1992 ca 75.000 Danskebank 33,000 kan jeg søge frivillig Akkort j
Jeg tror det er lidt op ad bakke - det er en privat opstået gæld og den er næppe at anse for umulig nogen sinde at få betalt - men du kan jo gå ned i den gratis advokathjælp (hør borgerservice eller biblioteket hvor den befinder sig og åbningstider) og høre en advokats bedømmelse

Bilen som sådan tror jeg som ikke ville være hindringen sådan som du beskriver med mindre det forhøjede privat lån får en rolle - selve det du har bilen som du behøver, vil næppe være hindring - men det samlede beløb opstået ved manglende betaling af børnebidrag - tvivler jeg på er grund nok - men hør advokatvagten

Du kan læse mere om betingelser her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/gldssanering.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Du kan læse mere om betingelser her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/gldssanering.html 

Betingelserne for gældssanering er vel ikke relevante når der er tales om frivillig akkord, som jo netop er en privat aftale mellem debitor og kreditor udenom skifte retten. Selv om kreditorerne nok vil skæve til reglerne om rådighedsbeløb er der en mulighed for at forhandle en aftale på plads, der ikke nødvendigvis afspejles i dette. En tommelfingerregel er vel typisk at det ikke vil være muligt at betale ens gæld på 5-7 år før en frivillig akkord er interessant for kreditorerne.

Men ja, enig i at det er vejen frem at bede om advokathjælp til at forhandle en frivillig akkord.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:
Betingelserne for gældssanering er vel ikke relevante
jeg talte gældssanering ud fra det er første store ord i overskriften blot.

Om så manglende børnepenge i frivillig akkord har både det praktiske 5 til 7 år og så risiko for vrede der giver nej med - er en vis risiko

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad så vis jeg betaler de forhøjet private lån. Det med børnebidrag jeg har lavet en afdrage aftale med skat de sidste 6 år 500 kr om måneden entil sidste år da fik jeg Lønindhådels frodig vi har 2 børen under 18 år og en kærester som flexydelse jeg har en indkomst 17500 efter skat min kæreste har 10800 og vi for ikke børne penge min kæreste hun skylder og så penge

Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tilbyde engangs beløb ca 150.000 til 200.000 tusind

Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John hvis man skal søge Gældgenerin skal min kæreste være i fuldtids job eller kan jeg sæge Gældgenerin hvis hun er på flexydelse.
Mvh Metin

Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvis man skal søge Gældgenerin skal min kæreste være fuldtids job eller hvad frodig hun modtager flexydelse hun har været på mange arbejd praktik hun er altså ikke på job.
Mvh
Metin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Metin k:

Hej hvis man skal søge Gældgenerin skal min kæreste være fuldtids job eller hvad frodig hun modtager flexydelse hun har været på mange arbejd praktik hun er altså ikke på job.
Mvh
Metin

det ved Whiskey nok bedre - men hvis I er sambo - og dermed skattemæssigt ses som samboende - så måske - ikke hvis I bare er kærester hver for sig, men bor I som ægtefæller - så måske - vent på andre

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej whiskey hvis jeg skal søge Gældgenerin skal min sameleve have et fast arbejde eller hvordan vil du hjælpe mig eventualitet kan du give mig et kald på telefon

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)