Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik i Prestashop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg hat startet en Prestashop for en måned siden. Fra dag et har der været mellem 50 og 100 mennesker inde på siden, og det lyder jo meget godt. 

Jeg kan se, hvis jeg søger på¨Google, at jeg på mange af mine søgeord kommer på side et eller to. Mærkeligt nok, da jeg faktisk slet ikke har forstand på at bygge sådan en side rigtigt op..... 

Men nu har jeg et spørgsmål:

I dag har jeg haft over 600 besøgende på siden. Det synes jeg virker helt vildt. Kan det være en eller anden robot, der står og banker på?

Jeg har tidligere haft en blog på samme adresse, hvor der bare blev ved at komme indlæg i spandevis, og jeg kan se, at der er nogen, der går ind på nogle døde links på siden. Blandt andet ser det ud som om der er nogen, der forsøger at gå ind på blogsider og sider med admin og bacoffice.

Lyder det her dumt? Så bær lidt over med mig. Jeg har ikke så meget viden inden for det her, synes bare det lyder underligt.

Ps. Siden hedder Crea-center.com. Og hvis nogen vil give en kommentar til design eller andet, vil jeg da være meget taknemmelig. Husk på, at jeg er nybegynder, men jeg tager imod kritik med kyshånd. Ellers kommer man jo aldrig videre...

 

Mvh

Lisbeth

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)