Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videresalg af Netflix koder fra 3. part - lovligt eller ej?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'ere 

Jeg har en kammerat som opkøber Netflix gavekort fra en enkeltperson i prislejet 30-40 kroner for 6 måneders Netflix, hvor han derefter sælger dem videre til en anden enkeltperson, som har en ukendt 'måde' at distribuere/sælge dem videre på. Da dette er resulteret i en yderst fornuftig forretning i størrelsesordenen 10-15k i overskud om dagen, overvejer jeg nu selv at smide lidt opslag på diverse markedspladser, trods forretningen UMIDDELBART lyder til at være i strid mod diverse ophavsrette osv.. Dog lyder forklaringen, at vores 'dealer' her har købt dem af et stort engelsk selskab, som har købt en masse giftcards/vouchers af Netflix som del af en kampagne der nu er slut, og således gerne vil af med dem som restparti. Med afsæt i denne forklaring kunne jeg godt tænke mig at høre jeres holdning og vurdering af hvorvidt dette videresalg strider imod noget, inden jeg går ud og lægger mig selv i strid med diverse rettigheder af Netflix. 

På forhånd tak for hjælpen, Anonym iværksætter

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan sagtens være ulovlige licenser og hvis det var ville de giftcards være ulovlige at videresælge så mit bud er at det er klart ulovligt - men spørg netflix som er de eneste der med sikkerhed kan indentificere de kort

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Det lyder ret ulovligt..

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)