Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg skal have taget nogen nye billeder til mit slideshow på www.brojanica.dk . Er der nogen der kan hjælpe mig med det som også har nogen ideer til hvordan billederne skal tages.

Hilsen Brojanica

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 54
Fra  EPDesign.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Hey Aminoer

Jeg skal have taget nogen nye billeder til mit slideshow på www.brojanica.dk . Er der nogen der kan hjælpe mig med det som også har nogen ideer til hvordan billederne skal tages.

Hilsen Brojanica

Goddag Daniel.

Hvis det var mig ville jeg få taget nogle fotos af nogle glade mennesker, eventuelt af en mand og dame der holder i hånd hvor du så kan se armbåndene eksempelvis.

Med venlig hilsen,
Emil Pedersen
www.EPDesign.dk 

Fra Horsens
Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Fotograf Mads Dalegaard Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brojanica.

Du skal have nye modelbilleder, med dine produkter i fokus. Prøv og google "smykke på model" -og vælg billeder. Den type billeder.

Derudover SKAL de være meget bedre end det du har nu. Det slideshow er din "butiksfacade" Det er det første man ser når man kommer ind på siden. Er din "facade" ikke i orden, går folk ikke ind i butikken.

Og så skal de naturligvis beskæres i det rigtige format, så de ikke bliver trukket ud for at passe på siden.

Big Smile

Tilmeldt 14. Dec 13
Indlæg ialt: 27
Fra  MARCWIN Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Mads mht photos / slideshow - Meget vigtigt at fronten er i orden!

Tænker lige at der ikke skal stå "Halskælder" og måske halskæder i stedet.. Big Smile

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 54
Fra  EPDesign.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spottet Yes

Philip M.W. Schmidt:

Enig med Mads mht photos / slideshow - Meget vigtigt at fronten er i orden!

Tænker lige at der ikke skal stå "Halskælder" og måske halskæder i stedet.. Big Smile

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)