Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et alternativ til Nets

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også glad for Stripe. Og så er de venlige. Intet gebyr på de første 6000 kr. modtaget hvis man er studerende.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig nærmere på stripe, dog tror jeg ikke det kan betale sig, hvis du har en større omsætning.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

stripe er givet populært og mig bekendt velfungerende - men relativt dyrt som eneste for en lidt større shop.

Jeg tror I skal se på hvad kunder tænker der hvor i med 90-95% af jeres salg ligger. Er det USA er visa måske ikke så brugt som hvis det er Europa - Der er lande hvor master er meget stort - Diners  - American Express osv - så find en indløser der i kombinationen udgift og troværdighed bedst matcher de lande I sælger i

Uanset hvad skal I jo formentlig ha dansk indløser og det nemmeste for mig at se er, at indlægge jeres snit pris per handle og gennemsnits antal og så se om www.kortpriser.dk (har ikke noget med mig at gøre) gir ide om hvad for indløser og formidler, der er billigst (husk fjern flueben i Dankort når det slet ikke i betragtning)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Er det USA er visa måske ikke så brugt som hvis det er Europa - Der er lande hvor master er meget stort - Diners  - American Express osv

Jeg skal ikke kunne sige om det er et lokalt fænomen, og jeg har ikke tal til at bakke min påstand op med, men jeg ser stort set kun at folk bruger Visa her i USA. Diners ser jeg aldrig, og American Express ser jeg stort set kun som firmabetalingskort. Mastercard ser jeg jævnligt, og har også selv et, men jeg bruger stort set kun Visa.

Mvh Carsten

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Cookie - John Hannover:
Er det USA er visa måske ikke så brugt som hvis det er Europa - Der er lande hvor master er meget stort - Diners  - American Express osv

Jeg skal ikke kunne sige om det er et lokalt fænomen, og jeg har ikke tal til at bakke min påstand op med, men jeg ser stort set kun at folk bruger Visa her i USA. Diners ser jeg aldrig, og American Express ser jeg stort set kun som firmabetalingskort. Mastercard ser jeg jævnligt, og har også selv et, men jeg bruger stort set kun Visa.

Mvh Carsten

Præcis det samme gør sig gældende i UK. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder jo som visa SKAL med - men mon ikke de fleste formidlere uden dankort netop har visa - master og diners (er vel de symboler jeg ser mest danske udbydere) så man bliver dækket i visa og diners i alle fald

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Apr 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar - jeg kigger videre på de forskellige løsninger

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)