Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et alternativ til Nets

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger nogle svar.

Min lille virksomhed sælger 90% af produktionen til udlandet, hvorfor jeg i et par år har samarbejdet med Nets om internationale betalinger.

Nets mener vi har samarbejdet, men det gør jeg ikke. De har en ufattelig dårlig kundebetjening, så service har aldrig været Nets stærke side, men de har haft en form for monopol på grund af Dankortet.

Da Dankortet er et døende produkt, øjner jeg nu chancen for et finde et alternativ til Nets, der mere og mere bærer præg af, at 2 amerikanske kapitalfonde samt ATP skal presse citronen og have et større udbytte.

Hvilke udbydere bruger andre, mindre firmaer/selskaber?

Med venlig kollegahilsen

Repus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

dankort er ikke døende og står for ca 80% af alle transaktioner i danske webshops - hvor visadankort er rent dankort for alle hos nets - så det er misforståelse men hvad skal du også med dankort hvis 90% af dit salg er til udlandet

Gas ned for vreden og kom videre og find en der ikke har nets med - masser af muligheder her, bare fjern kryds i dankort www.kortgebyr.dk - Du skal nok regne med at de alle er i verden for at få større udbytte trods alt dog

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Apr 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nu er det jo ikke alle firmaer som satser på Danmark og Dankort. Mit salg er 95% til udenlandske kunder og leder ligesom Rebus efter et andet firma end Nets, da de yder utrolig service....Så det der med at gasse ned for vreden.....ja ja janteloven eksisterer stadig!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jantelov har ikke en fut med det her at gøre - og jeg skrev netop - HVAD SKAL DU med dankort hvis du har 90% salg ud af danmark (med mindre de 10% er store beløb) Så skift dog frem for stor ophidselse over betalingsudbydere der tænker på noget så slemt som udbytte (ja sådan nogen kapitalist svin Big Smile) vil jeg ha lov at mene - en gang til www.kortgebyr.dk  der er masser af andre

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

jantelov har ikke en fut med det her at gøre - og jeg skrev netop - HVAD SKAL DU med dankort hvis du har 90% salg ud af danmark (med mindre de 10% er store beløb) Så skift dog frem for stor ophidselse over betalingsudbydere der tænker på noget så slemt som udbytte (ja sådan nogen kapitalist svin Big Smile) vil jeg ha lov at mene - en gang til www.kortgebyr.dk  der er masser af andre

vh John H

Hej John, 

Det tal tager vel hele den offline detailbranche med? 

Og ved visa/dankort, bruger den vel også automatisk dankorts delen. 

Men mener det er en meget lille procentdel der stadig er rene dankort. De fleste er vel mere eller mindre enten blevet opgraderet til Mastercard eller Visa/Dankort?

På V/D siden, så er det jo bare som erhversdrivende at finde den billigste og bedste udbyder. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej - 80% af dansk ONLINE handel er via dankort efter som alle visa dankort er rene dankort i langt de fleste danske shops og der trækkes de som helt rene dankort

VisaDankort er KUN visadankort hvis man har nets løsning. For de øvrige er de Visa med den meget højere omkostning

http://johnhannover.blogspot.dk/2015/01/hvad-er-betalingsgateway-og-hvad-er.html vil du kunne finde SKAL man ha Dankort lidt nede med link til dokumentation - tallene er fra bla. andet Dansk handel og de store kortudbydere, og inkluderer alle de som IKKE har nets - og de som har Nets men også sælger internationalt (altid uden dankort) eller har paypal på som ekstra

Du kan også læse her med udtalelser fra de som ved (var offline med er tallet endnu langt højere):

DANKORT:

http://www.amino.dk/forums/t/208824.aspx?PageIndex=7#1555221

Thomas Jensen Quickpay

det er 77,8% af alle _transaktioner_ (uanset om det er kort, viabill, paypal, whatever) der er kørt som dankort mod Nets (til dankort gebyr-sats).

Det er transaktioner på tværs af alle merchants - dvs. også udenlandske merchants og udenlandske kortholdere - men naturligvis også danske kortholdere som vælger at betale m. ex mastercard.

Hver gang folk råber at de for alt i verden vil undgå Nets og siger at dankortet er ligegyldigt bliver jeg simpelthen bare så træt .)

Og Ulrik Moe med tal fra Dansk handel bl.a.

Ifølge FDIH's 2013-tal, som bygger på en spørgeundersøgelse blandt kunder, bliver dankortet brugt i ca. 70% af alle online betalinger og 80% hvis man kun kigger på betalingskortforbruget - i min egen webshop ligger det desuden ret konstant omkring de 81-82%.

JH remark – forskel mellem 70% og 80% er direkte via netbank og andre kortfrie løsninger

 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

SEB Bank / Euroline og Swedbank Card Services

Tilmeldt 22. Apr 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en dansk netside, men ganske få danske kunder. Derfor ønsker jeg ikke længere Dankort. Derfor leder jeg efter en anden betalingsløsning

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Stripe. Efter min mening har de branchens bedste API, hvis det gør en forskel for dig.

Mvh Carsten

Tilmeldt 22. Apr 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg lige kigge på Carsten. Mange tak

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)