Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timeregistreringsprogram til PHP/MySQL

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et timeregistreringsprogram til at lægge op på min DanDomain løsning (Premium Webhotel PHP/MySQL), så mine medarbejder kan registrere tid på opgaver etc.

Er der nogen der har kendskab til at sådan program?

Ved der findes masse af virksomheder der tilbyder denne løsning, men søger en gratis eller 1 gangs ydelses løsning som vi så selv kan hoste.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tak for svar. Ved du om det er nemt at integrere en Wordpress på PHP, kan dette lade sig gøre?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ja, wordpress er skrevet i PHP, men hvordan er din side lavet ? er det Joomla, så findes der sikkert plugins der også  - eller er det en side du har fået kodet op fra bunden ?

Du er velkommen til at sende mig en PB hvis du har brug for lidt hjælp her

//Morten

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Aksel26:

Hej Morten,

Tak for svar. Ved du om det er nemt at integrere en Wordpress på PHP, kan dette lade sig gøre?

Evt kan man altid ligge det ind, på et subdomæne etc. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det ikke smartere, at dine medarbejdere kunne bruge et app på telefonen til at registerer timer? Det er hurtigere, nemmere og mere effektivt.

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være fint med en App, vi bruger selv e-conomic, men det er lidt dyrt at oprette bruger og ekstra moduler etc. så hvis der findes et system med tilhørende app ville det da være lækkert. Det er i teorien ligegyldigt for mig hvor systemet ligger, bare det er nemt og intuitivt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke jeres IT-struktur, men såfremt jeres firmatelefoner er Android, er der udviklet en lang række applikationer - udviklet præcis til det formål. 

Oversigt: https://play.google.com/store/search?q=time+registration&c=apps&docType=1&sp=CAFiEwoRdGltZSByZWdpc3RyYXRpb256AhgAigECCAE%3D

Et konkret eksempel kunne være: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.llamalab.timesheet.free 

Ovenstående giver dig også mulighed for at eksportere alle arbejdsopgaver til en excelark, så du kan skabe dig et overblik. 

Kører i iOS, så søg på deres apps, og prøv dem som giver mening. Betal for dem, hvis det er påkrævet. Så længe at I får en ordentlig løsning, som fungerer hurtigt og elegant, er forarbejdet hurtigt sparet.

I forhold til jeres e-commerce system, vil du vel gerne have timerne registreret, således at de fremgår i jeres bogholderi-system?

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi, og tak for det fine svar. Det er dog ikke helt det jeg søger, men det er tæt på.

Grundlæggende skal man som arbejdsgiver kunne uploade et projekt, derefter kan medarbejderen gå ind på App/desktop og vælge et projekt og skrive info som dato, timeforbrug, materialer etc.

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem du har fundet, og dem jeg selv kan finde rundt omkring er mest baseret på en stopursmodel, det er ikke interessant i denne forbindelse.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)