Jeg søger et timeregistreringsprogram til at lægge op på min DanDomain løsning (Premium WebhotelPHP/MySQL), så mine medarbejder kan registrere tid på opgaver etc.
Er der nogen der har kendskab til at sådan program?
Ved der findes masse af virksomheder der tilbyder denne løsning, men søger en gratis eller 1 gangs ydelses løsning som vi så selv kan hoste.
Ja, wordpress er skrevet i PHP, men hvordan er din side lavet ? er det Joomla, så findes der sikkert plugins der også - eller er det en side du har fået kodet op fra bunden ?
Du er velkommen til at sende mig en PB hvis du har brug for lidt hjælp her
Det ville være fint med en App, vi bruger selv e-conomic, men det er lidt dyrt at oprette bruger og ekstra moduler etc. så hvis der findes et system med tilhørende app ville det da være lækkert. Det er i teorien ligegyldigt for mig hvor systemet ligger, bare det er nemt og intuitivt.
Nu kender jeg ikke jeres IT-struktur, men såfremt jeres firmatelefoner er Android, er der udviklet en lang række applikationer - udviklet præcis til det formål.
Ovenstående giver dig også mulighed for at eksportere alle arbejdsopgaver til en excelark, så du kan skabe dig et overblik.
Kører i iOS, så søg på deres apps, og prøv dem som giver mening. Betal for dem, hvis det er påkrævet. Så længe at I får en ordentlig løsning, som fungerer hurtigt og elegant, er forarbejdet hurtigt sparet.
I forhold til jeres e-commerce system, vil du vel gerne have timerne registreret, således at de fremgår i jeres bogholderi-system?
Hej Jimmi, og tak for det fine svar. Det er dog ikke helt det jeg søger, men det er tæt på.
Grundlæggende skal man som arbejdsgiver kunne uploade et projekt, derefter kan medarbejderen gå ind på App/desktop og vælge et projekt og skrive info som dato, timeforbrug, materialer etc.