Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: to andre selvstændige til privat kontorfællesskab 3 dage om ugen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er

Jeg søger to andre selvstændige til et lille privat kontorfællesskab. 

Idéen er at vi tre dage om ugen arbejder hos mig (mandag, tirsdag og onsdag). Du får selvfølgelig egen plads. Tanken er at vi kan støtte og hjælpe hinanden i gang med vores nyopstartede virksomheder samtidig med, at vi arbejder seriøst og koncentreret - og forhåbenligt kan motivere hinanden til endda at yde endnu mere. 

Lidt om mig: jeg er ildsjæl og gør alt 300 %, når jeg er fuldt engageret - og for at blive ved med at være engageret ved jeg, at jeg har brug for det rigtige miljø af ligesindede. Jeg er fuld af idéer og gode forslag til alternative indgangsvinkler. Jeg er varm og udadvendt. Og så deler jeg glædeligt ud af min viden og mine erfaringer. Jeg er uddannet cand.ling.merc. i marketing, yogalærer, mindfulness instruktør, coach og projektleder. Jeg har allerede startet én lille konsulentvirksomhed op og arbejder nu på at få åbnet et center for yoga og mindfulness.

Lidt fakta om det private kontorfællesskab:  

Kontorfællesskabet er i privat lejlighed centralt beliggende i København på Nørrebro tæt på Tagensvej og Jagtvej. Der er selvfølgelig køkken og toilet.

Du får egen kontorplads.

Arbejdstid: mandag-onsdag kl. 9-17

Du skal være glad for kontorhunden, som har sin daglige gang på kontoret og spreder glæde ;-)

Kontakt mig for prisen, som er mere end rimelig.

Hvis du mener at du kan matche ovenstående og også savner andre ligesindede at arbejde sammen med - selvom vi arbejder på hvert vores projekt - så skynd dig at skrive til mig! Helst i går ;-)

Kontakt mig for mere info på mail: isa_n_j@yahoo.dk

Kh. Isabelle

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)