Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg søgemaskinerne til at finde min blog?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Er ny herinde så springer ud i det. Jeg har lavet en blog, hvis formål er at folk der kommer tilskade får en STØRRE erstatning! Der er ikke tale om rådgivning eller juridisk bistand. Ren og skær GRATIS HJÆLP! Jeg er en skadeshaj på ulykkesforsikringen, men hvordan min blog findes af søgemaskiner ??? Hjælp ønskes!!! På forhånd tak Robby Lyng 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Et link til blokken ?

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt finder søgemaskinerne nye hjemmesider ud fra indgående link, eller ved tilmelding og indesendelse af et sitemap i google webmastertools.

https://www.google.dk/intl/da/webmasters/  

Du kan tjekke om din side er indekseret ved ar søge på: "site:domæne.dk"

---

Hvis du vil frem på side 1 på forskellige søgeord skal der laves søgemaskineoptimering på hjemmesiden.

Alternativt kan du købe dig til side 1 placeringer med google adwords.

http://www.google.dk/adwords/start/ 

---

Hvis du linker til din hjemmeside, kan jeg og andre bedre hjælpe dig.

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tilmelde adressen til din blogGoogle her. Så gør du Google opmærksom på at du findes og de kan vælge at indeksere din side eller lade være, som regel bliver du indekseret i løbet af et par dage.

Få nogle andre etablerede websites til at linke til dig, så finder Google dig helt af sig selv efter et stykke tid.

Det skulle være rigeligt fint til, at man kan finde dig i søgemaskinerne. Herefter kan du begynde at kigge lidt mere på SEO. Du vil formentlig gerne findes på andet end navnet på din blog eller nogle få specielle søgeord. SEO er lidt af en videnskab og er der hård konkurrence, her mener jeg mange hjemmesider, der handler om det samme som din blog, kan det være vanskeligt at ligge på første side på Google. Der er jo kun en håndfuld, der kan ligge på første side.

Du skal prøve at sætte dig ind I hvilke søgeord/sætninger din målgruppe vil bruge på Google. Disse ord og sætninger skal på en naturlig måde flettes ind i din tekst på bloggen. Ikke for meget og ikke for lidt. Overvej om du kan blive fundet af din målgruppe via billedsøgning eller videosøgning. Jeg ved dog ikke helt hvor relevant det er med dit emne...

Du kommer heller ikke udenom lidt linkbuilding. Det gælder om at få andre websites til at linke til dig. Ligeledes er det godt at have en god linkstruktur på dit egen blog, således at dem der kommer ind på din side bevæger sig videre rundt på den via links i f.eks. teksten. Det kunne være et "læs også bla bla bla" link.

Google vil også gerne have et sitemap.

Dette er noget, man umiddelbart kan gøre for at forbedre sin ranking i søgemaskinerne. Er det ikke nok, så kommer du nok ikke udenom at betale en proff for at lave SEO på din blog.

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent seo-mæssigt har du begået en gigantisk brøler, da hjemmesidens indhold bliver vist i en iframe og derfor bliver indekseret på den oprindelige urliloapp.ulykke.nu 

Jeg vil anbefale dig at flytte hjemmesiden over i en wordpress-løsning, så du let kan vedligeholde hjemmesiden og det teknisk bliver gjort korrekt.

I den forbindelse er det vigtigt at der bliver meldt flytning til google, og lavet såkaldte 301 redirects, så alt indhold bliver samlet på samme domæne.

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Min blog hedder www.ulykkke.nu

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at sætte den op i wordpress, men det mislykkes. 

Prøver at loade den i et andet format. Måske det er bedre?

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, okay.

Det kan jeg godt se.

Må fjerne indholdet, og ligge det ind igen.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)