Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento Modul - Forlænget Garanti/Fortrydelsesret mm,

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg er på udkig efter magento extensions der gør det muligt, i checkout-processen (eller andet relevant sted) at mersælge ydelser til kunden. I mit tilfælde er der tale om at tilbyde forlænget garanti og/elller forlænget returret på produkter, mod en fastsat eller procentberegnet pris.

Er der nogen som kender til extensions som kan anbefales at kigge på ?

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

magentomoduler.dk

Du kan evt prøve at kontakte dem :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 11
Fra  TRIC Solutions Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I princippet kan du gøre det med custom options på de enkelte produkter, hvilket dog nok kan ligge en del arbejde i at sætte op og vedligeholde, men ellers kunne dette måske være relevant: http://www.magentocommerce.com/magento-connect/extended-warranty.html

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Magentomoduler.dk har ikke noget i den retning. Og ville gerne finde en der var lavet, fremfor at få håndlavet noget (omkostningerne).

Michael; Tak for tippet. Havde jeg egentlig ikke tænkt over. Men som du selv siger, den bliver nok en kende for tung at danse med. 

Den du linker til, tvivler jeg på lever op til den kvalitet og dybde jeg gerne vil have.

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle vel ikke tilfældigvis være nogen som kendte en Outlet Extension som virker i samme stil som det Wupti laver med deres Outlet. Altså konceptet med at der på en normal vare, linkes til en brugt/demo/outlet udgave af samme vare?

Se eksempel her; http://www.wupti.com/produkter/husholdning/koekkenudstyr/ismaskiner/wilfa-icm-c15-ismaskine

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 11
Fra  TRIC Solutions Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme Kenneth. Jeg skal også ærligt indrømme, at jeg ikke selv har haft lejlighed til at prøve det nævnte modul, men det så ud til at være en hurtig og nem måde at lave nogenlunde tilsvarende på produktniveau. Ellers skal der nok tænkes ekstra kreativt eller få udviklet noget specielt til formålet.

Mht. dit spørgsmål omkring en "Outlet"-extension, så forestiller jeg mig, at det ret nemt kan løses ved at lave en ekstra egenskab på produktet, hvori der kan indtastes et varenummer/produkt-id. I templatet skal den så blot kigge efter om dette felt er udfyldt, og i så fald udskrive det ønskede og linke til det pågældende produkt. Det er naturligvis ikke en løsning lige ud af boksen, men jeg vil ikke mene, at der ligger mange udviklingstimer i at få det lavet :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)