Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm Beklager!!!! :) Gik lige din OnePageCheckout igennem igen...  den virker jo super flot!!! (så den lige som Presta standarden!!! nok manglende morgenkaffe! :) )

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for feedback.

Med OPC, så tænker du sådan at jeg også har betalingsmodulet på samme side?
Ellers så vil jeg jo næsten mene at mit checkout er så simpelt som næsten muligt. Jeg har i hvert fald brugertestet, og efter blandt andet at have indsat de grønne firkanter med numrene (1..2..3..), så har folk ikke haft noget kritik efterfølgende. 

Jeg har godt set den måde, som f.eks. billigegolfbolde.dk har gjort det på, og det er smart, så folk ikke bliver distraheret fra andre ting.

Fedt med modulet. Jeg har godt overvejet at implementere den funktion, efter at sælgeren hos PostDK fortalte mig omkring det. Det ryger på min to-do-liste, og så vil jeg kigge på det ved første ledige stund.

Tak for dine kommentarer.

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan kan det gå :) Jeg har dog alligevel lige kommenteret på det i ovenstående indlæg.

Det er altid godt med feedback.

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Simpel, pæn og overskuelig. Lige som jeg kan lide det. Jeg hader sider som er fyldt med bokse over det hele. Thumbs op herfra. Har ikke prøcet funktionaliteten.

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rick,

Tak for din feedback.

Jeg har prøvet at gøre siden så enkel som mulig. Men jeg må lige få brugertestet den, efter at jeg har smidt nogle af de nye bokse på. Men godt med din feedback.

God dag!

Tilmeldt 28. Jan 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækker hjemmeside synes jeg..

Jeg ville gerne selv forhandle noget og lave en webshop, men hvordan får man fat i leverandører og kan man overhovedet tjene noget på de i forvejen dyre ting, som du f.eks. sælger?

Vh. Stine

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Tak for din feedback.

Først og fremmest så skal du gøre dig klart, hvad du gerne vil forhandle, og så tjekke markedet for konkurrenter, og om du eventuelt har kapitalen og tiden til at gå videre med det. I forhold til at få fat på leverandører, så er de ikke mere end et opkald væk. Ring og præsenter dig og dit koncept, og det værste du kan få, er et nej :) Nu nævner du også, om det er muligt at tjene noget på f.eks de varer jeg sælger. Fødevare-branchen er nok uden tvivl den branche med de laveste avancer, i forhold til tøj, smykker og andet. Fødevare-salg er en volumen-branche, så for at tjene, så skal man sælge meget. Det er muligt, men man skal have sit bagland i orden, og tid og penge til at kunne gøre det til en forretning, man kan leve af. Det er i hvert fald min erfaring :)

Held og lykke, hvis du beslutter dig at stable noget på noget.

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har nogle spørgsmål til noget, så er du også velkommen til at skrive en besked. Måske kan jeg svare - måske kan jeg ikke. Men er altid klar til at hjælpe så godt jeg kan :)

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mht. valget i mellem blogmodul til prestashop eller brug af CMS pages så går min bekymring på at CMS sider i Prestashop er ret begrænsede i navigationen. For at få tingene til at hænge sammen er du nødt til at opbygge din egen "navigation" i mellem CMS siderne. Jeg kan derfor frygte at hvis den del af shoppen skal udvikle sig til at være meget omfangsrig så bliver det et helvede at vedligeholde...tror jeg.

Af ren interesse: hvilket blogmodul har du prøvet til Prestashop? Personligt har jeg styret helt uden om et blogmodul fordi jeg ikke gad bekymringerne om det nu også spillede sammen med mit shop-theme men det er jo en vurdering vi alle skal foretage. Jeg har derfor bare valgt at installere Wordpress i en undermappe under min shop-root og så ellers style wordpress bloggen sådan at kendetegnene fra shoppen går igen i bloggen. Det kunne jo også være en farbar vej for jer såfremt jeres informationssider når et omfang hvor tingene bliver nulrede.

Jacob - www.ostishop.dk

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Beklager det sene svar. Bruger ikke Amino så meget endnu. Læser også ofte kun med via sidelinien :)

Jeg kan sagtens forstå din bekymring omkring navigationen i henhold til det indbyggede CMS i PS. Men som jeg har bygget det op på nuværende tidspunkt, så fungerer det fint. Jeg har skabt nogle overskuelige navitationsmønstre, som er enkle både i frontend og backend.

Jeg har nok ærlig talt prøvet samtlige blogmoduler som findes til PS. Både betalte og gratis. Der er fordele og ulemper ved dem alle, og i og med at jeg har behov for at ændre i koden til dem alle, for at få dem tilpasset, så er jeg simpelthen kommet til den konklusion, at der sidder nogle dårlige programmører derude, som ikke har forstand på at kode ordentligt. Der var i hvert fald for meget arbejde i at tilpasse de købte moduler til min smag, fremfor at skulle ændre i det indbyggede CMS :)

Det er en fin ide med Wordpress på et subdomæne. Har selv tænkt tanken, men på nuværende tidspunkt er det ikke nødvendigt. Jeg er ved at programmere 2 andre sider, som skal være en forlængelse af shoppen, og så vil jeg blot linke internt til disse. Det må fungere fint, som det ser ud nu.

Men tusinde tak for din feedback. Jeg sætter pris på den.

Hilsen Martin

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)