Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg fatter det ikke! (telefonvente tid forsikring)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en gennemgang af mine forsikringer. Ud af fire selskaber, havde to en ventetid på over 15 minutter i telefonen. Det endda efter at jeg med utallige tal-tryk, havde givet klart udtryk for at jeg var ny potentiel kunde. 

Den ene oplyste om 18 minutters ventetid med det samme, det er da trods alt lidt rart at vide, så der blev lagt på med den samme. Så bad jeg vha. deres hjemmeside om at blive kontaktet. Hos den anden ventede jeg i 15 minutter, inden jeg til sidst opgav og accepterede at de skulle ringe tilbage. Det var ca. klokken 9, men ingen af de to selskaber er vendt tilbage til mig.

Er der nogle der kender tricket til at lave en succesfuld virksomhed uden at ville tale med folk? Ikke bare folk, men potentielle kunder. 

Jeg har en flad røv som er skøn at sidde på, så hvis pengene bare kan skovles ind ved det, så er det da at foretrække fremfor rent faktisk at arbejde for dem. Smile

Alle der driver forretning på at vejlede om kundeservice, skal være velkommen til at kontakte mig for et par nye kundeemner. Hvis de da er til at komme i kontakt med...

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

ja, man undres. Hvis de bare afsatte en medarbejder til at være receptionist og tage imod besked, så ville det være en helt anden oplevelse kunden sad tilbage med.

Fair nok at der kan være travlt, men de taber jo kunder og får et dårligt ry, og det er ikke så svært at undgå.

umiddelbart ville jeg kunne hjælpe dem, men jeg tvivler faktisk på om de ville være interesserede, de er nok bare ligeglade med deres kunder, det er i hvert fald det signal de udsender.

Jeg håber du fandt nogle gode tilbud, selv har jeg tilknyttet en forsikringsmægler, det er så dejligt nemt ;-)

Mvh

Mette

 

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man undres - en idé kunne måske være at spare lidt på salg og markedsførings budgettet, og bruge lidt på kundepleje - jeg tror faktisk lige frem det kunne fremme deres salg - og reklame filmen skriver jo næsten sig selv.

Anyway, jeg tror vi alle sammen kender det, både hos forsikringsselskeberne, i sundhedsvæsenet, og mobil selskaberne (var det ikke noget mad at det aldrig lykkedes for Niels Hausgaard ">at komme igennem til 3-Mobil Wink ).

Det jeg har lært af disse selskaber er en hel del om hvordan man ikke skal pleje sine kunder - Jeg mener når man som kunde ringer vil man da tale med en person der tager en alvorligt, ikke høre på 15 minutter Muzak i ringe kvalitet !

//Morten

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov - fik pludselig en idé til en ny forretningsmodel - kunne man forestille sig at man ansatte en Caller fra indien til at ringe til forsikringsselskaber mm og side i kø ?

Når han så endelig kommer igennem kan han spille musik for ham i den anden ende i en 15 minutters tid inden han ringer dig og og siger nu er der hul igennem ! Skype-BigSmile

Ok, just a joke - men det kunne egentlig være sjovt at prøve

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er kø ved indtegningen af dine forsikringer, så må du forvente at køen nok ikke er kortere, når du får en skade!

Just saying.

Du får hvad du betaler for ;-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig. Det må være skønt at have så velfungerende et firma, at man kan ignorere kunder der selv tager kontakt og endda oplyser om villighed til at kaste med dollarsedler.

Og bare rolig Robby, de to selskaber er absolut ikke aktuelle mere. Jeg har i øvrigt ikke hørt tilbage fra nogle af dem endnu. Smile

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jeg enig i. Guld på gaden;)

Bare lov mig, at læse dit tilbud igennem INDEN du tegner forsikringerne.

Tjek evt. Www.ulykke.nu om hvad du skal være opmærksom på, inden tegning af en ulykkesforsikring.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robby,

Tak for rådet. Jeg har selv kørt assurandør, så er opmærksom på at få nærlæst detaljerne. 

Super hjemmeside du har fået stablet på benene. Den husker jeg lige på hvis nogle spørger omkring emnet. :-)

Brian

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes faktisk en (sikkert flere) services i USA der ventet for en, man ringer bare op vi deres hjemmeside, og så ringer de til dig når der er hul igennem. Skide smart når nu der er ventetid.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

Hvis du har ideer eller råd fra din tid som assurandør til hjemmesiden, eller ting du mangler svar på, så skriver du bare ;)
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)