Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruge sin email fra sit webhotel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er igang med at få lavet en webshop og har i den forbindelse et webhotel. Jeg har et hos Unoeuro, og ville gerne bruge den email man får igennem der.

Hvordan gør man der? Kan man tilknytte den sin nuværende Gmail eller Outlook konto? Hvis ja, hvordan?

Eller findes der andre programmer, så jeg kan bruge den som min firma email?

På forhånd tak,

Per

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo vælge at viderestille alle mails til din Gmail, og i Gmail oprette din adresse og indtaste SMTP oplysninger.

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for begge jeres svar. Jeg vil lige prøve at kigge på de forskellige løsninger :)

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,
Du kan også vælge en Hosted Exchange løsning så du får ægte push notifikationer på alle dine enheder, synkronisering, backup, mulighed for deling af mailboxe/kalendere mellem flere brugere, spamfiltrering osv...
Jeg kan give dig en god pris på denne løsning hvis du er interreseret.

Jesper

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, 

Tak for tilbuddet, men jeg tror at det er lidt over mit nuværende budget. Jeg vil dog gerne lige vende tilbage, hvis det skulle blive aktuelt :-) 

Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Vandreshoppen.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et website. Via portalen hvor jeg normalt skulle ind og kigge min epost hver gang, kunne jeg se at der var en nemmere måde.

Har du prøvede at tage din mail også oprette den i Outlook?

Jeg er ikke særlig skarp til det, men det lykkedes mig at sende og modtage mails, oprette en signatur profil osv. så det så ordenligt ud og lignede det blev sendt direkte fra min e-mail ganske som før.. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)