Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et revulitionerende Produkt med et Kæmpe potientale.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fundet et produkt som jeg tænder helt vildt på at blive forhandler på. Produktet forhandles i Hele verden at en større virksomhed med hovedsæde i HongKong. Denne virksomhed har nogle få samarbejdspartnere hvor af deres forandler i Europa ligger i Stockholm og at denne afd. har 1 samarbejdspartner i DK. Jeg ved også at den danske samarbejdspartner ikke gør så meget for at fremme produktet og det er stort set umuligt at finde information om at de sælger det.

Nu er mit spørgsmål så - Hvem ville i kontakte for at blive forhandler af produktet ? HongKong el. Stockholm ?

Og Hvor nemt er det generelt at blive forhandler af et produkt man har forelsket sig i ?

På forhånd tak

Anders

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt deres Europa distributør/agent ligger i Stockholm, så er tag kontakten hertil. Hovedsædet vil formentlig henvise dig til denne.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan købe produktet fra Sverige, så undgår du også told m.m. ved levering fra udenfor EU, så det må være at foretrække.

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke tolden ligger i den Svenske leverandørs pris :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville starte med at kontakte hovedsædet i HK og høre dem om du skal vis Stockholm. Det KAN være sådan at du får en pris fra dem som er bedre end fra Stockholm (som jo givet har told med og deres fortjeneste) MEN det som er tvivlsomt er, om de overhovedet vil sælge til dig. Det afhænger af om de har en eneforhandler aftale med den nuværende danske - og om de evt vil risikere at bytte ham ud

Det kan så være, de beder dig gå via Stockholm, og så gør du det - igen samme forbehold for, om de må sælge til dig

Let - nej ikke nødvendigvis at få OK men det selve arbejdet med at spørge i ledelsen er let nok, så bare mas på. Du skal overbevise dem om, at du er en der potentielt kan sælge produktet mere end den nuværende formentlig og det seriøse i dig og dit firma - bla.a din egen indsats - hvad vil du satse i penge og tid

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)