Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop 1.6.x og metatitel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg sidder og forsøger at oprette mine metatitler i Prestashop 1.6.x. Når jeg vil skrive mine meta titler ind, figurerer de dog også som titlen af selve siden? Det er ikke min forside men på de andre sider så som " salgs og leveringsbetingelser".

Håber der er en som kan hjælpe:-)
På forhånd tak.

Hilsen Karina

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina,

Jeg kan ikke lige udlede af dit spørgsmål hvad du forventer at metatitlen skal afstedkomme? Du vil jo tydeligvis ikke opnå at sidetitlen skal bære den ordlyd du tamper ind der. Men hvad så? Med mit svar formoder jeg at du sidder inde under Indstillinger\CMS og retter metatitlen på en af siderne der?

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra du mener, at når du skriver en bestemt meta title på en underside, så figurerer dit shopnavn også i titlen, selvom du ikke har skrevet det i meta title?

Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Ja det er helt korrekt, at jeg sidder under CMS. Jeg havde forventet, at jeg kunne indtaste metatitler der, men som jeg forstår er det kun sidetitlerne. Tak for dit svar:-)

Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Velling

Nej jeg troede, at jeg kunne lave metatitler under indstillinger/CMS, men har fundet ud af, at det kun er sidetitler. Tak for dit svar:-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)