Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af skilte mv. (Østen)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er noget frem til, at jeg ønsker at starte en lille internet butik op. En webshop, som primært skal sælge tilbehør til indretningen af hjemmet, herunder primært stuen og soveværelset rettet mod en aldersgruppe omkring 20-40 år.

Mit produktmix er under udarbejdelse, hvor jeg har fået et par kreative mennesker til at hjælpe mig. Jeg har derfor en lang række forslag til produkter, men jeg har problemer med at finde leverandører mv. til produkterne.

Umiddelbart tænker jeg at jeg gerne vil finde en samarbejdspartner i Østen, som kan producere hurtigt og i god kvalitet.

Jeg skal derfor have fundet producenter, som kan lave noget ala nedenstående:

Er der nogen, som har erfaringer med, hvordan jeg kommer i kontakt eller kan finde nogle, sm kan hjælpe med at finde en producent mv.

Kontakt mig gerne, hvis du kan hjælpe

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg og du skal finde!  At finde leverandører er hårdt arbejde, det kan tage rigtigt lang tid at finde den rigtige leverandør. Hvordan forventer du vi skal kunne hjælpe dig når du intet skriver om hvad materiale dine skilte skal laves i - personligt antager jeg du søger emalje skilte men et rent gæt.

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Søg og du skal finde!  At finde leverandører er hårdt arbejde, det kan tage rigtigt lang tid at finde den rigtige leverandør. Hvordan forventer du vi skal kunne hjælpe dig når du intet skriver om hvad materiale dine skilte skal laves i - personligt antager jeg du søger emalje skilte men et rent gæt.

Det er jeg helt klar over. Jeg søger af lidt forskelligt materiale - træ og emalje. Men indlægget var nu heller ikke ment som om, at I skulle finde en leverandør til mig. Måske nogle blot havde nogle råd og vejledninger til, hvor man kunne søge eller havde nogle kontaktpersoner, som man kunne trække på

Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Fra  jasminjewelry.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Belgarth,

Jeg er i gang med at udvikle en indkøbsportal for virksomheder der gerne vil have noget "produceret", jeg vil så gøre det med afsæt i Tyrkiet. Det er et land med mange producenter af det du søger, samtidig er transportomkostninger og tiden lavere i forhold til Østen.

Jeg har åbnet en tråd her om det her: http://www.amino.dk/forums/t/246858.aspx

Vi kunne aftale jeg kunne gøre "indkøber" arbejdet for dig, og du så kunne være min reference til gengæld. Så det vil ingen omkostninger have for dig. Du vil få et 2-3 tilbud f.eks. også er det op til dig om du accepterer det eller ej. Så der er ingen forpligtelser. Accepter du et tilbud, accepterer du at være en reference for mig :)  

Jeg har stiftet cvr, købt domæne og hosting, og er småt gået i gang med at udvikle hjemmesiden.  

Vi kunne starte med at tale om hvad du konkret søger efter og tage den derfra, hvis det har interesse :) 

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået og leget lidt med tanken også, da der findes rigtig mange fede skilte og jeg kender både et marked jeg kan få dem billigt uden at købe mange af hver, samt nogle der producere dem.

Jeg tænkte lave en hjemmeside med dem, evt en hvor folk kunne skrive deres egen tekst osv.

Hvor langt er du i dine planer ? har du hjemmeside ? ville du evt. være med i et samarbejde ?

Jeg er i Kina

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for begge Jeres henvendelser. Jeg har smidt en privat besked til Jer begge.

Andre må fortsat gerne byde ind med råd, vejledning, erfaringer eller muligheder.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)