Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Jeg vil gerne producere en cykel?!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen!

Jeg har udviklet en cykel som jeg gerne vil sætte i produktion. :)

Jeg er studerende og har kigget lidt på starte virksomheden som en PMV. Er det den rette at vælge? 
Jeg ved ikke hvilke land jeg skal få produceret cyklerne i og hvordan det er med skat og told?.
som sagt er jeg studerende så økonomien er en lille smule stram. Hvad kan jeg gøre for at få et "lån" eller finde en investor?
Jeg vil gerne starte med de første 10 cykler og se hvordan salget går.  

Håber der er nogen der har tid til at hjælpe mig? 
På forhånd tak :)
 

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten, tak for den hurtige respons :) tak for linket, meget brugbart.

Jeg har snakket med flere om at producere det, men det bliver for dyrt at lave i Danmark.  
Jeg har snakket med en anden cykelvirksomhed som sagde jeg skulle prøve at finde en kontakt i Bosnien :/
Jeg har ikke meget erfaring for import. men hvordan kan jeg vide jeg ikke bliver snydt. eller at de producere en magen til

mvh Salem 

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tage patent på cyklens design m.m., men det er en dyr proces i forhold til dit ønske at starte meget småt.

Se: http://www.dkpto.dk 

Der ud over kan du lave en kontrakt med virksomheden, som skal producere cyklen, så de ikke må producere og sælge dit produkt til andre end dig.

Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Fra  jasminjewelry.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Salem,

Jeg er ved at stifte en indkøbsportal for producenter der vil have produceret en vare. Jeg vil så bruge min store interesse for Tyrkiet, til at finde en producent i Tyrkiet. Her er mere konkret om mine planer: http://www.amino.dk/forums/t/246858.aspx

Jeg vil gerne hjælpe med at finde en producent til dig i Tyrkiet, du får så 2-3 tilbud, accepterer du tilbuddet accepterer du blot at jeg må bruge dig som reference. Dermed har det ingen omkostninget for dig. 

Lad mig høre fra dig hvis det har interesse, så kan vi snakke om hvad du præcis har af krav og ønsker.  

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kontakt i et dansk firma der bygger ekstrem lækre cykler og kørestole bla.a i kulfiber. Det er en dansk producent og vil gerne hjælpe med kontakten hvis du har lyst ?

ruben@daltek.dk

Tilmeldt 24. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uldal

Tak hjælpen, jeg vil helt sikkert kontakte dem.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)