Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi ved hvor dine kunder bor!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop lagt sidst hånd på vores seneste funktion Geo Tracking.

Sender du nyhedsbreve med Bullsender, så kan du nu se heatmaps og bruge Streetview til at se, hvor i landet dine kunder læser eller klikker i dine nyhedsbreve.

Læs mere på vores bloghttps://bullsender.com/blog/vi-ved-hvor-dine-kunder-bor

Et screenshot fra vores statistik sektion:

Er det noget du kan bruge i din virksomhed? Alt feedback modtages gerne :)

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Cool funktion :)

Hvordan kunne man bruge det til et nyhedsbrev?

Må man godt det? Gemme kunders placering, og skal de tilmeldte ikke samtykke at de gerne vil dele sin lokation.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser helt vildt godt ud, det er sku overdreven god funktion / service som man kan have. 

Med venlig hilsen

Ahmed / www.smartlabels.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed funktion.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick, 

Jeg er desværre nok lidt mindre imponeret. 

Hvad er jeres data kilder til disse placeringer? 

Det kan vel næsten kun være IP-geo-data?

Hvilket er meget meget upræcist.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med noget feedback.

Der findes flere forskellige brancher, hvor man målretter sin markedsføring efter geografiske data. 

Skriv om nogle forskellige emner i dit nyhedsbrev, og grav ned i statistikken. 
Så tror jeg hurtigt du kan finde nogle mønstre i, hvad der interesserer læserne baseret på lokation.

Nogle produkter/services vil selvfølgelig være mere oplagte at differentiere på end andre.

Det er heller ikke helt dumt, at være lidt kilde kritisk på internettet Jannick ;) 
Kilderne vil jeg ikke detaljeret komme ind på, men det er en kombination af flere forskellige ting. 
Dog vil jeg påstå, at location based marketing er kommet for at blive, og vi kommer til at se mere af det.

Location databaser, Google API'er, Header informationer og andre kilder som vi sammenligner bruges til kortet.
I en kort overgang overvejede vi at spørge mobillæsere om deres GPS koordinater. Men kom frem til, at det nok var en tand for aggresivt. 

Vi er i gang med at udvide funktionen, så man kan bruge de data til "noget"..  Men det vil jeg vende tilbage til, når den funktion er klar ;)

Go' weekend herfra.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kan i ikke blackliste *@hosting4real.net, *@lucasrolff.com, *@optimizer.io og *@slcoding.com fra overhovedet at modtage emails fra jeres service :D

Tak! Så slipper jeg for at min lokation bliver vist uden mit sammentykke - ihvertfald på jeres mail service, fint nok at det er per region af danmark, men prøve specifikt at trace mig hvor jeg er henne.. Det syntes jeg ikke er særlig venligt Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - så skal du igang med at afmelde dig alle de nyhedsbreve du modtager, bullsender er langt fra ene om at kunne geo tracke

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Lucas - så skal du igang med at afmelde dig alle de nyhedsbreve du modtager, bullsender er langt fra ene om at kunne geo tracke

Jeg ved godt at mange laver geo tracking - det er også fint, men at disse data bliver vist til folk ved jeg ikke rigtigt om jeg syntes om.

Nu ved jeg at man kan lave disse lookups i MaxMind GeoIP2 - men det giver også region data, så de kunne vise om man sad i Nordjylland, sjælland (eller hovedstaden), etc. Ligesom mandrillapp.com f.eks. viser

Fint at de tracker - men så præcist info at vise er ikke særlig venligt efter min mening.. Vi kan også finde en masse info omkring vores kunders besøgende - men disse data bliver virkelig ikke vist ned til disse levels, fordi det direkte er stalker agtigt.

Udover det, så tilmelder jeg mig ikke mange nyhedsbreve - så det er ok Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)