Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR nr. Regnskaber og partnerskab

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges at jeg er helt nu som "snart" selvstændig, og også på denne side. Og derfor har jeg også en masse spørgsmål som jeg håber på at få noget hjælp til.

1. CVR nr.
Er det noget som er vigtig som ny selvstændig?
Skal man have et eller to, når man har en partner som man åbner det op med?

2. Regnskaber.
Jeg har altid hørt om folk kan trække div. Forretningsmiddige fra, osv. Og er ret nysgerrig angående det også?
Vores varer kommer hovedsageligt til at komme fra Kina, og er noget vi selv bestiller direkte fra fabrikkerne, er der noget man kan trække fra der?
Og sidst men ikke mindst, en hjemmeside hvor man kan få lidt hjælp som ny selvstændig på nettet?

3. Partnerskab.
Som også er nævnt ovenover, bliver denne webshop ejet at to personer, og da jeg intet ved om dette, kunne det være fedt at lære mere om det!

Håber på at jeg kan få lidt hjælp, mvh. Philip J. Hansen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

PhilipJHansen:
1. CVR nr.
Er det noget som er vigtig som ny selvstændig?
Skal man have et eller to, når man har en partner som man åbner det op med?

2. Regnskaber.
Jeg har altid hørt om folk kan trække div. Forretningsmiddige fra, osv. Og er ret nysgerrig angående det også?
Vores varer kommer hovedsageligt til at komme fra Kina, og er noget vi selv bestiller direkte fra fabrikkerne, er der noget man kan trække fra der?
Og sidst men ikke mindst, en hjemmeside hvor man kan få lidt hjælp som ny selvstændig på nettet?

3. Partnerskab.
Som også er nævnt ovenover, bliver denne webshop ejet at to personer, og da jeg intet ved om dette, kunne det være fedt at lære mere om det!

1 CVR per person som enkelt mands - gerne flere hvis det er flere sammen og ellers selskab  - der er ret store forskelle på virksomhed og selskaber http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

2 - start ikke med tanke på at trække forretningsmiddage fra - start med så få omkostninger som muligt og dem du har og som er nødvendige kan du trække fra - men der er meget mere komplicerede regler for forretningsmiddag-  start med det vigtige og ikke andet

3 er besvaret i mit link i svar 1 - du skal nu nok sætte dig ind i en masse mere under rejsens gang  - eller hitte en revisor

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)