Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webshop, hvordan fungerer forsendelse af pakker?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, jeg starter en webshop op og skal have de sidste detaljer med, inden der for alvor går løs.

Mit spørgsmål går på, hvordan forsendelse af pakker foregår.

Foregår det på følgende måde:

Hvis jeg nu får fx. 3 ordrer på en dag, går jeg ned inden posthuset lukker og aflever dem.. Er der noget specielt man skal gøre når man sender pakker fra en virksomhed? Eller skal man bare sige, "jeg skal sende disse 3 pakker" og dermed betale fragt?

Hvad nu hvis jeg får en stor virksomhed og får fx 40 ordrer.. Er der så ikke en speciel nemmere måde at få pakkerne sendt på posthuset?

Jeg undskylder min nok store uvidenhed.

Er taknemmelig for hvert et svar.

mvh. Erik

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik. 

Alt efter hvilken volumen du sender findes der mange løsninger. I starten ville det nok være nemmest bare at aflevere dine pakker på post huset eller hos et gls drop, også når du kommer op i volume kan du sagens få dine pakker afhentet på din adresse. 

Mvh Carsten 

www.minfragt.dk 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Tak for din besked!

Hvis jeg får en leveringsmand hjem til min adresse, er det vel dyrere end at gå ned til posthuset ikke?

Mvh Erik.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fra smart labels kan tilbyde dig en aftale som giver dig mulighed for at sende pakkepost med Post Danmark til rigtige billig priser fra dag 1.

vi har også et gratis online forsendelses system som gør det nemt for mange at håndtere pakkeforsendelses.

lyder det interessant er du velkommen til at besøge os på www.smartlabels.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

De fleste nystartet bruger vores service http://www.pakkelabels.dk/ til at købe pakkelabels. Her kan du købe nemmere og billigere forsendelser. Både for Post Danmark og GLS. Pakkerne kan afleveres på posthuset eller GLS pakkeshop. Du kan også vælge at lave en afhentningsaftale med speditørerne, men det kan som regel ikke svare sig i starten.

Du kan se vores priser på forsiden. Ellers kan du også læse om vores kundeanmeldelser her: https://www.trustpilot.dk/review/pakkelabels.dk.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opret dig på Pakkelabels.dk - meget billigere pakker end direkte hos Post Danmark. Afsendes fra posthuset, postbutikker eller Pakkeboksen. Og du kan også sende pakker til udlandet eller med GLS.

Større virksomheder med en aftale direkte med Post Danmark kan bruge Post Danmarks erhvervsindleveringer eller få pakkerne afhentet af Post Danmark. 

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-).

Tak for svar. Der står på pakkelabels.dk, at det er 100% gratis.. Hvad får pakkelabels.dk så ud af, at vi kan betale billigere frag, hvis vi ikke skal betale nogle penge til dem som tak for ydelsen? Er der noget jeg har misforstået? Kunne enhver person der skal sende pakker ikke bare bruge pakkelabels.dk, eller er hjemmesiden kun til virksomheder? Mvh Erik.

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakkelabels.dk tager en lille del af pakkens pris som administrations gebyr. Så ud af de fx 39kr du betaler går et par kroner til dem. Faktisk synes jeg det er et virkelig beskedent beløb. Jeg har brugt dem i noget tid og er virkelig glad og tilfreds. Kan kun anbefale dem

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt! Tak for dit svar :)

mvh Erik.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også varmt anbefale pakkelabels.dk.
Simpelt og nemt. Og super flinke i kundeservice, hvis der er problemer! 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)