Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor stort et varelager til ny webshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)
Jeg går med planer om at starte en webshop med salg af tøj. Jeg vil starte stille ud og derfor starte med kun at have omkring 10 forskellige varer, da der ikke er råd til mere endnu.
Mit spørgsmål er så om hvor stort et varelager jeg skal have? Altså hvor mange af hver vare vil være realistisk at bestille hjem fra leverandøren? 50, 100 af hver slags varenummer eller noget helt andet?
Mvh den fortvivlede ;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold udgifterne nede og køb så lille varelager hjem som overhovedet muligt indtil du har fundet ud af hvor lang tid og svært det er at få sine første kunder til et salg opnås - der er meget arbejde inden alt er på plads og den første kunde konverterer - regn med lang tid og lad være at bruge en nasse penge på reklame alle mulige steder som er utroligt dyrt- eksperimenter lidt ad gangen og juster hele tiden så udgifter ikke løber løbsk - man bræmder tit annonce kroner af i starten fordi man er for optimistisk med besøgende og forventet salg - læs de mange guides om webhandel herinde så er du tættere på plus :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
I starten når jeg købte tøj, så bestilte jeg kun omkring 10 trøjer hjem med samme motiv på, men i forskellige størrelser. Jeg ville starte småt ud med at købe flere forskellige modeller hjem, med et lille antal af hver model.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Mastomall A/S Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine,

Jeg tror jeg har præsenteret mig gennem en anden tråd du har lavet - men jeg vil hjertens gerne i kontakt med dig, da du er en helt unik "case" til vores projekt. http://www.amino.dk/forums/t/244638.aspx

Jeg vil rigtig gerne have fat i testpersoner, der er ved at starte og hvor vi kan vise værdien af, at det er meget sjovere at bruge sine penge på et spændende varelager i stedet for dyre opstartsløsninger med opbygningen af webshoppen, betalingskort osv. 

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig igang - hvor vi måske kan lære af hinanden.

Det eneste det kommer til at koste dig er din tid - og måske et lille varelager:-)  

Om ikke andet vil jeg lige som de andre anbefale dig at satse på en lille mænge af varianter, men til gengæld have et lidt bredere sortiment. En webshop med "kun" 10 varer kan let virke meget tom og dermed måske være uinteressant for kunden.

Har du måske et sortiment på 25 varer, men til gengæld en lille volumen af varianter er det nemmere at skabe konvertering.

På Mastomall "deler" du dine vare med andre. (Lidt lige som miinto.dk) Herved har du langt større mulighed for salg - selv med få varer.  Du opnår dog nogle langt billigere og mere fordelagtige fordele ved os. 

Kontakt mig gerne til en sludder på telefonen - 70 20 26 28 eller mail jmo@mastomall.com¨

Hilsen

Jesper

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)