Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med kvalitets drikkevarer, har nogen lyst til at komme med feedback?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  jambul.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin, mener du at siden er langsom eller hurtig, kan ikke lige tyde dit ansigt Big Smile jeg bruger ScanNet.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 07
Indlæg ialt: 70
Fra  Sodavands Kompagniet Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Tillykke med din flotte side og velkommen i branchen.

Den er lækker og det er en lækker måde produkterne bliver vist på. Kan godt lide det simple design og uden for meget tekst.

Men husk at tekst har en stor SEO-værdi og derfor bør du overveje at få noget relevant tekst på dine sider.

Derudover synes jeg den måde betingelserne står opført på er lidt irriterende. Man klikker ind på et emne og skal gå tilbage. Det kunne gøres smartere efter min mening.

Håber at du får succes med din side.

Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  jambul.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, tusind tak for konstruktiv kritik, jeg arbejder hele tiden på at gøre jambul.dk bedre, og kan godt se betingelserne bliver irriterende, det vil jeg kigge på.:-)

Hvad mener du med relevant tekst? Har du et eks. måske?

Tak endnu engang, altid rart med feedback!

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 07
Indlæg ialt: 70
Fra  Sodavands Kompagniet Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Med relevant tekst mener jeg tekst som omhandler indholdet på din side.

Kig på min side Sodavands Kompagniet.

Her vil du finde en del tekst. Bla. 2 overskrifter. Først en H1 overskrift (meget stor skrift) og dernæst en H2 overskrift(mindre) og derefter teksten.

På din side behøver du måske ikke lige så meget tekst, men altid rart med noget tekst så google kan læse hvad din side handler om.

Det har den umiddelbart lidt svært ved.

Derudover bør din side være mobilvenlig(responsive).

Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  jambul.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for hurtigt svar :-) Min side har en mobilvenlig version. På alle mine produkter har jeg lavet H1,H2 og tekst. Jeg har også lavet seo på alle produkter. På nogle kategorisider har jeg undladt tekst, fordi jeg ikke vil ødelægge designet, der gerne skulle forblive stilrent uden for meget tekst og rod. Det lyder som om du har har testet den et sted, siden du skriver at google har lidt svært ved at finde mig, hvor er dette?

:-)

Mvh

Julie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Rigtig fin og overskuelig side, præcist som jeg selv synes det skal være!

Som andre har skrevet, så ville en hurtig beskrivelse af hvorfor varerne er eksklusive (måske i bunden hvor du sagtens kan fylde mere tekst på) gøre store underværker, både for bedre overblik men også SEO-mæssigt!

Held og lykke med shoppen :-)
Mvh Lasse

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 07
Indlæg ialt: 70
Fra  Sodavands Kompagniet Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også rigtig. Havde kun tjekket på computeren hvor den ikke er responsive, hvis man gør vinduet mindre.
Men tjekkede lige på mobilen og ganske rigtig så kom mobilversionen frem.

Kom ikke helt rundt på alle siderne, men kunne bare se at det manglede på forsiden. Men kan godt se at der både er tekst og h1 og h2 på de andre sider Yes

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)