Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til køb af domæne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Somtek Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg står og skal købe domæne til den hjemmeside jeg skal have lavet til min kommende virksomhed. Jeg har undersøgt at mit domæne er ledig, nu skal jeg bare have købt det så jeg kan lave en hjemmeside. Jeg vil lige starte med at sige at jeg ikke kender hjemmeside sproget med adwords og seo, så hvis i vil være så søde at skrive det i børne sprog, vil jeg være glad :) det jeg skal have hjælp til er at, hvor skal jeg købe domænet, hvorefter jeg kan lave en hjemmeside i templates. jeg har bestemt mig for selv at prøve at lave den, det kunne jo være sjovt at prøve og lære. jeg skal også have en mail til til firmaet, hvor domænet navnet indgår i, så det skal jeg også have købt.

håber i kan hjælpe.

ha en god aften.

Med venlig hilsen
Mathias Sommer Brun

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mathias

Jeg har købt domaine og web hotel hos one.com Det er ret simpelt, så ingen forklaring nødvendig til det.

Når du så har gjort det så skal du få fat i "Wordpress" (og ja der er andre men jeg syntes at wordpress er det nemmeste sted at starte) - du kan se her hvordan du kommer igang http://codex.wordpress.org/Getting_Started_with_WordPress 

Håber det hjælper Wink

Held og lykke med dit Projekt

//Morten

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at tage et kig på mit site, der er det hele forklaret fra A-Z. Men hensyn til at købe et domænenavn hvor et firmanavn indgår kan det ikke anbefales, hvis det altså er det du mener, er ikke helt sikker på din formulering... :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)