Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dynebetræk produktion.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminomedlemmer. 

Jeg er lige pt. i gang med at lave en optimering af dynebetrækket, dog har jeg ikke forbindelser til et sted, hvor man producerer dette. 

Er det nogen, der kender eller har hørt om et sted, hvor de producere dynebetrækker? Så må i yderst gerne skrive! 

Tak på forhånd..

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er faldet over dit indlæg ved en tilfældighed.
Kontakt mig venligt, jeg har forbindelse til en systue i nord brasilien, der er i stand til at fremstille tøj ect.

med venlig hilsen

Søren Bengtsson
bengtssonglass@gmail.com
42657580

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

jeg har tekstil produktion på Madagascar hvis det kunne have din interesse. Kan kontaktes på mail : 

mikkel@ intnet.mu

mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan hjælpe dig i Polen. 

Vi tilbyder udvikling af dine tekstil designs, såsom tøj, sengetøj, m.m. prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, eller har sine egne designs fuldt udviklet, kan vi fortsætte med serieproduktion prisbilligt på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med det danske under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Det kan du ikke få hvis du vil producere i Tyrkiet eller i Asia. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", og langt billigere end „made in Danmark”.

Vi kan også forsøge at finde billige stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører, og trykke det med prints eller brodere langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels som kan være indvævet i jaquardbånd eller trykte i satinbånd.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med over 25 års erfaring og jeg bor i et område i Polen med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl 

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar Les! 

Det lyder meget interesant, og du er lige pt. min foretrukne producent. Jeg er igang med at udarbejde en forretningsplan, så jeg vender lige tilbage om en måned eller to, for der er det nok mere aktuelt. 

Lige et sidste spørgsmål.. Er der mulighed for at få det produceret i 100 % bomuld? 

Mvh.

Thomas Dall 

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Det er det ... de polske stofproducenter har den storste udvalg af 100% naturstoffer, og bomuld er blandt det man producere mest med diverse finish.

Mvh.

Les 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)