Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af nyt armbåndsur

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har lavet nogle nye modeller til design af armbåndsure og tilbehør, som jeg er interesseret i at få produceret i forbindelse med opstart af nyt brand indenfor armåndsure.

Det må gerne produceres i Asien eller lign., da urene ikke skal ligge i den dyre ende men kunne sælges for 399 - 799 kr. 

Er der nogen af jer, som ligger inde med kontakter ude i den store verden, som kan fremstille den slags for mig?

Hører meget gerne fra jer og tusind tak for forhånd.

Vh 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke regne med at kunne designe hverken kasse, skive eller visere selv, til ure i den prisklasse med mindre du køber maaaaange tusinde ure

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, tak for dit svar.

Kassen til uret er relativt vigtig for mig, mens viser og skive i begyndelsen er underordnet.

Kender du nogen jeg kan kontakte for nærmere info?


 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej - kasser lavet i meget store tal og special kasser er meget dyre og skal så matches med skiveholdere og skiver og alt - så dyrt. Der er nogle kassefabriker i tyskland og givet i Kina . men du skal ikke regne med at komme igang med special kasser i stål til andet end STOR satsning

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasserne kan jo købes billigt, men stadig stilfuldt (til prisen) forskellige steder.

Det vigtigste for mig er, at kunne få mit eget brand-navn ind på skiven i uret og at få indflydelse på designet på remmen da det særligt er her jeg vil skille mig ud.


Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Majgaards:

Kasserne kan jo købes billigt, men stadig stilfuldt (til prisen) forskellige steder.

Det vigtigste for mig er, at kunne få mit eget brand-navn ind på skiven i uret og at få indflydelse på designet på remmen da det særligt er her jeg vil skille mig ud.

Fint med mig, bare du bestemmer dig - om det er kassen - eller om det er at få dit navn på skiven og så at remmen skal være speciel (læder/stof masser af mulighed og navn på skiven muligt en del steder uden tvivl ved bare lidt større oplag - Kassen er den helt dyre hvis den skal være speciel, og det var jo hvad du skrev

Majgaards:

Hej John, tak for dit svar.

Kassen til uret er relativt vigtig for mig, mens viser og skive i begyndelsen er underordnet.

Kender du nogen jeg kan kontakte for nærmere info?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar igen John.

Kassen er vigtigt på den måde, at det kunne være rart med eget brand navn på denne. Det går jeg ud fra er fuldt ud muligt ved køb af eksempelvis 1000 standardkasser og herefter få mærket dem med mit logo?

Hvordan gør man med skiven? Bestiller man skiven hos producenten og betaler dem for at sætte sit logo/navn på skiven i uret? 

Jeg er helt, helt ny på det her område - derfor mine spørgsmål.

Tak for tålmodigheden ;)

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jep ved 1000 kasser kan du få logo - billigst naturligvis graveret - og langt dyrere udstanset - Jeg tror slet ikke til den pris per ur du ønsker, at du kan andet end købe det hele samlet et sted - kasse og skive skal passe exact til hinanden og samme med visere som hører til værket der også skal passe præcis til kassen - ellers skal der laves værksholdere mm.m

Du vil opdage, at til under 1000 kr i køb - er der ikke mange muligheder - men det er bare at søge løs i Kina og inden beslutte om det skal være kvarts (batteri) eller mekanisk (optræk eller auto) og om det skal være stællænke eller læder/stof/nato - så du kan snævre det ind.  Jeg kender ikke Kina leverandører af de ting som lige kan bruges

Din ønskede salgspris 400-800 kr indikerer max køb 150 - 400 hvis det overhovedet skal hænge sammen, og selv med standard helt uændrede ure, er det vanskeligt (umuligt i mine øjne)

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger, at kasse + skive + visere skal passe sammen tænker du så på størelsesforholdet? Altså så uret passer ned i kassen/boksen?

Jeg er klar over, at 1000 kr som max pris bliver en udfordring og jeg må muligvis også revurdere det senere. Men markedet derude skal undersøges til bunds først ;) 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Du skal ikke regne med at kunne designe hverken kasse, skive eller visere selv, til ure i den prisklasse med mindre du køber maaaaange tusinde ure vh John H
Så så John - gad vide om Henry F var kommet i gang med Ford T hvis han havde været forbi Amino først *SMIL*

John du har helt ret det er ikke lige til - men måske der sidder en der ude der kender en der har et billede af osv osv osv - der måske kunne hjælpe den unge håbefulde. Så jeg vil sige at når du har skudt ham ned en gang - så gem det andet skud i bøssen til en anden og lad ham baske videre.

Det kunne jo være .... ikk??

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)