Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prototype af Simpel Metal Produkt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Light Shield Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg har været ''lurker'' inde på Amino over længere tid, og har endelig taget mig sammen til at starte virksomhed sammen med 2 andre.
Vi var så heldige at gå videre i Young Enterprise, dette medfører at vi skal til landsmesterskaberne d. 5. Februar.

Vi står og mangler en prototype (som virker noglelunde) til at fremvise til den tid.
Hvis der var nogle af jer der kender eller eventuelt selv kan hjælpe os med fremstilling af prototype i metal.
Vi snakker om et ''hængsel''  man kan sætte på lys. Jeg kan give en nærmere beskrivelse hvis du henvender dig personligt.

 Håber der er nogle der ude, som kan hjælpe os med dette, da vi er enormt engagerede i denne virksomhed :D

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Få det evt. lavet på en 3d-printer :) Søg på nettet, så kommer der mange frem, som tilbyder at printe mod betaling.

Tilmeldt 21. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Light Shield Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv lidt erfaring med 3d modeller, men ikke nok til at lave prototyper som virker.

Vi har printet en model i Fab Lab, som demonstrerer hvordan den ser ud, men ikke virker :D 

Fra Humlebæk
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er industrieldesigner, du kan gå ind på min webside og se hvad jeg har lavet, og herfra kan u sene mig en mail og vi kan evt tale om opgaven. 

mvh Lars www.r-design.dk

Tilmeldt 2. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har en mindre maskinfabrik i Tyrkkiet, der producere dele til større leverandør. Vi fine udviklede maskine b.la med CNC osv. Det kan være jeg kan hjælpe ifm opstart samt det videre produktion. Hvis det har interesse er du meget velkommen til at kontakte mig . 

Tilmeldt 24. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Tillykke med en god start. FabLab er et godt sted at starte, men de arbejder mest med plastik, karton og træ. Eventuelt er det FabLab på Teknologisk Institut, I har prøvet? Muligheden for at lave prototyper i metal findes også, fx med 3D print/additive manufacturing. Jeg vil tro, at I vil kunne få det lavet her: http://www.teknologisk.dk/ydelser/additive-manufacturing-3d-print/introduktion/22691 Du finder flere eksempler i den grå boks "Vælg side".

Hvis ikke, så burde de kunne henvise dig det rigtige sted. Jeg skal også sige, at jeg er ansat hos TI, men ikke på denne afdeling.

Mvh Erik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)