Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Repositionering af te-butik mænd. Vil I give feedback på design?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminovenner

I TeKompagniet har vi snart snart halvårsdag, og vi har lært vildt meget på den korte tid. Fx har vi lært, at det faktisk er unge mænd, der køber mest luxus te, så nu vil vi gerne lave et remake og positionere os bedre til dette segment.

Vores nuværende hjemmeside er hyggelig og forholdvis brugervenlig. Vi har fået god feedback på den, så I behøver ikke slagte den, men tag lige et hurtigt look

 

Vores nye side er sat op i samarbejde med Magentoxperten på en hurtigere server og renset for gammel ubrugt kode. Designet er et remake af det eksisterende design, da templaten indeholdt en del lækre funktioner, og vi gerne ville holde omkostningerne nede i stedet for at købe et nyt design fra bunden.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få noget konstruktiv kritik på det nye design, inden vi afsætter tid til at gøre det helt færdigt.

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Jeres opfriskning af siden ser godt ud!

1. Jeg synes det virker underligt at I brugere jeres logo på alle produktbillederne. Det virker roddet - og kunne give et mere rent og enkelt udtryk hvis produktbillederne var uden logo. 

2. Både på dit screenshot og på webshoppen ligger produktet "Jasmine Pearls – Mo Li Long Zhu 2013 -100g" to gange - til to forskellige priser..?

3. Kurven ligner lidt for meget søgefeltet. Og placeringen af søgefeltet virker rodet.

4. Ifht. fri fragt så bruger I to forskellige sætninger: "ved køb af to poser te eller flere" og "ved køb over 300 kr". Måske en satsning på den ene ville være godt.

5. Logoerne for de sociale medier falder lidt udenfor design-stilen.

Jeg håber I kan bruge mine inputs til noget fornuftigt.

VH Jonathan

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar Jonathan, jeg har taget nogle af dem til mig og tænkt meget over de andre :)

Når du engang skal købe super lækker te til en ven/familiemedlem, hvilke ord ville du så søge efter?

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

David Hansen:

Tak for det hurtige svar Jonathan, jeg har taget nogle af dem til mig og tænkt meget over de andre :)

Når du engang skal købe super lækker te til en ven/familiemedlem, hvilke ord ville du så søge efter?

Jeg tænker: Billig te, køb te, te webshop, frisk te, kaffe og the gave - og desuden variationen the fremfor te.

VH Jonathan 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm.. dit første stikord er "billig te"? Du er ikke særlig glad for den, du finder gaven til, hva! ;)

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Flot side. Den er nok nemmere at navigere rundt i hvis man har forstand på te og ved hvad man vil have Smile

Jeg fandt lige en "bug" nederst på siden. Der linker I til Google+, hvilket I også gør oven over.  

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe ;-)

Jeg kan godt se hvordan det ser ud når man læser det på den måde.. Faktisk tager jeg mig selv i ofte at søge på søgefraser med "billig" eller "hurtig levering" inkluderet ofte.

Fx "billig iPhone" - som jo ikke gør produktet dårligere.

VH Jonathan

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Eberhard:
Jeg fandt lige en "bug" nederst på siden. Der linker I til Google+, hvilket I også gør oven over.

So true.. havde i sin tid sat den nederste på for at få adgang til et eller andet, men nu er det implementeret direkte i det andet link. Det er bedre :) Tak

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

fin side med overskueligt design.
Jeg oplever dog lidt problemer med hastigheden, jeg browser pt. på min tablet, det burde dog ikke have noget at sige.

Jeg lavede et hurtigt tjek på GTmetrixs og du kan nemt forbedre hastigheden på siden med et par enkelte småting.
Du skal evt. kontakte din samarbejdspartner, de kan formentlig klare det meste indenfor en halv arbejdstime.

Hastigheden på dit website er vigtig for din konverterings rate og dine placeringer i Google.  

Held og lykke med shoppen :)

/Jon 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)