Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Pæneste" løsning til kvitteringer og fakturaer (måske med Dinero)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle flinke folk

Min partner og jeg er nu endelig nået til at sælge vores varer (olivenolie i 4 størrelser) til offentligheden. Vi vil gerne kunne give en hurtig kvittering ud til både privatkunder og detailkunder, som hurtigt kan udfyldes med den manglende information og samtidig se pæn ud. Har I nogle erfaringer eller gode idéer I kan dele ud af?

- Da vi selv skal have en kopi har vores første indskydelse været noget a la: http://kontorting.dk/product/duplikatboeger/duplikatbog-2-blokke-200-ark-20-cm-gf-.aspx#prettyPhoto. Men det er ikke særlig pænt, og det er upraktisk at skulle skrive al information hver gang. 

- Vi vil gerne kunne sælge uden at holde hinanden opdateret efter hvert eneste salg. Så vidt, jeg forstod på Skats hjemmeside kan vi køre med sideløbende nummerering, så jeg er fx A1, A2 etc og min partner B1, B2, ... etc. Men på Dineros hjemmeside kan jeg kun sætte løbende nummerering. Så vil vores sedler jo ikke stemme overens med sidens. (Det er også irriterende, at vi skal regne bagvendt på kvitteringer med hensyn til moms.) 

- Dinero har en fakturadesigner, men det lader til vi ikke kan printe en masse ud og så udfylde tallene. Og da vi ikke kan have en printer på slæb, hjælper det jo ikke noget. 

Vi glæder os til at høre jeres bidrag. Jeg har lært meget på Amino, men har ikke kunne finde svar på dette spørgsmål. 

Mvh. Solveig 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke lige Dinero i detaljer, så ved ikke om det jeg foreslår her er muligt.

Men når jeg er på markeder (eks. grøntmarkeder) bruger sælgerne meget ofte en iPad eller iPhone til at gennemføre ordren med, og så får jeg kvitteringen på email med det samme. Hvis du nemt kan oprette en ordre i Dinero på eks. en iPhone, og kan sende kvitteringen på en email, er det jo en nem løsning. Det er også en løsning jeg har set i butikker.

Mvh Carsten

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Carsten, det var en god idé. Jeg vil se nærmere på om det er en mulighed for os. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)