Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kun 1 konkurrent i hele Danmark!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du den rette?

Jeg sidder her med en idé, som kan gå hele Danmark rundt. Der findes endnu kun 1 konkurrent i hele Danmark, som faktisk er en konkurrent med ‘’dårlige våben’'. Derfor vil der være en meget sandsynlig mulighed i at blive nr. 1 og den foretrækkende af denne service.
Det er en hjemmeside med en tilknyttet app, som vil være noget man vil bruge i sin dagligdag. Det vil gøre det nemmere og mere overskueligt for danskerne, så snart de vælger at gøre brug af denne service. 
Jeg søger derfor 1 partner i dette spændende projekt. Det skal være en partner som er rigtig god indenfor webdesign (og nej! Ikke dig som ændrer i temaer) - samt have en bred viden indenfor SEO.
Send mig en mail på Kasperknudsen97@live.dk, hvor du godt og grundigt præsenterer dig selv. 
Fortsat god dag alle amino’er!
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg har besluttet mig for den rigtige. Så vil jeg invitere personen på en kop kaffe, så vi kan få taget en snak om hele projektet og få sat det iværk! Jeg håber du skriver til mig :)

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

For en mulig partner ville det nok være interessant at høre, hvad det er, at du kan bidrage med til projektet.

En idé er ikke meget værd i sig selv.

Held og lykke med projektet.

Bedste hilsner
Mikkel 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel.
Jeg vil primært stå for al markedsføringen samtidig med, at jeg vil stå for det grafiske.
Tak for det - det skal nok blive stort.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for henvendelserne! Men jeg kunne godt bruge flere - kom så! :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)