Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til leverandører

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan I griber det an med at kontakte producenter/leverandører, hvis de har nogle varer/produkter som I godt kunne tænke Jer at forhandle eller få agenturet på.

Kontakter i dem på mail, ringer i direkte til dem eller hvordan griber I det an. Skal man ha' en firma mail inden man skriver osv.

Sagen er, at jeg har kig på nogle produkter, som jeg mener vil passe godt ind på markedet i DK. Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal kontakte disse leverandører. Så hvis I har nogle fif til hvordan Jeg kan/skal gribe det an, så vil jeg sætte pris på Jeres input.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør dit forarbejde godt. Desto mere klar du er, desto mere får du ud af at kontakte dem. 

Hvis de opfordre til at blive kontakte på nettet, så send dem en email hvor du i korte træk forklare dem, hvorfor lige præcis DU er den rette til at sælge deres produkter. Og byder ind til "dans" fx telefon samtale, møde etc - for at se om man parterne imellem har kemi, til at udforme et samarbejde. 

Og så når det lykkedes, så er det bare sømmet i bund for at få det til at lykkedes :-) 

Good luck! 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)