Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god blog - hvad kan i foreslå?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en webshop - www.crocca.dk. Lige nu har jeg fået lavet en blog, som også er tilknyttet webshoppen. Det er der, hvor jeg ønsker at præsentere alle de nye trends indenfor brugskunst og hvor jeg vil vise, hvad den enkelte kan gøre med blomster. Altså en inspirationsblog. Den blog jeg har valgt er tumblr. Men er det den bedste? Den må også gerne være simpel? Når jeg taler om bedste, så tænker jeg også på synlighed på nettet, og få interesserede i at kommentere på bloggen (sådan ser jeg det nemlig ikke).

Jeg ser frem til jeres gode kommentarer

Med venlig hilsen og god dag fra
Christa - Crocca Brugkunst

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christa, 

Du bør helt klart overveje, den mest brugte - Wordpress

Den kræver lidt mere opsætning, fx på dit eget domæne. Tilgængel giver den dig 100% fleksibilitet i forhold til SEO, optimeringer, design osv.  

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Tusind tak for det. Jeg har et firma til at supportere min webshop, så det må de kunne klare for mig:-)

Mvh.

Christa

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Crocca:

Tusind tak for det. Jeg har et firma til at supportere min webshop, så det må de kunne klare for mig:-)

Ja det tror jeg helt sikkert. Der er uden tvivl den mest populære.. Hvis de ikke kan, så tager du bare fat i mig - så skal jeg nok hjælpe dig.

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christa

Det er en rigtig god ide at have en blog tilknyttet butikken hvor du kan vise hvordan dine produkter kan indgå i dine kunders hverdag. En god blog kan fungere lidt som et inspirationskatalog fra et bolighus der viser hvordan en sofa eller et bord kan indgå i en større sammenhæng.

Jeg har selv haft god gavn af at kigge lidt rundt på bloggers delight platformen hvor bloggere bliver betalt af virksomheder for at skrive om deres produkter. Bare for at blive inspireret og se hvad der virker for andre. F.eks den her blog http://theimpressionista.com/2014/10/showroom-details/

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker... Jeg har fået det på plads i dag, så skal jeg bare have fyldt indlæg på min blog - det bliver spændende:-). Ha en god dag

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak, den vil jeg besøge, inspiration er altid godt og lærerigt. Og du har ret i, at det er stedet hvor dem som følger mig, eller besøger min webshop kan få ideer til hvad de selv kan gøre:-). Ha en god dag

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror de fleste vil nævne at du skal vælge Wordpress. Det kommer på sigt an på, hvor meget du vil ligge i bloggen samt hvor meget indhold du rent faktisk ønsker at skriver dertil - elller om det blot skal være billeder. 

Der findes en række inspirations- og boligblogs i Danmark, så det er oplagt at ligge sig op af hvordan de håndtere disse - da du formentlig ville skulle konkurrere med dem omkring deres læsere :-) 

Wordpress er ufatteligt nemt at bruge, og ift.SEO giver det nogle rigtig fede muligheder. 

/Nicolaj

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med en blog, men jeg vil nok gå ind og ændre brugeren der udgiver dine indlæg.. Udgivet af DanaWeb A/S ser ikke for godt ud.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Middelfart
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 95
Fra  www.crocca.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for indlæg.

Ang. Udgivet af Danaweb, så tror jeg at det er rettet nu, for det har du da helt ret i:-). Sig gerne til, hvis du stadig ser det....

Lige nu holder jeg fast i den løsning som ligger på www.crocca.dk nu, dvs. prestashopløsning, da det er hvad jeg kan "magte" opsætningsmæssigt. Måske der på sigt kommer anden løsning. Men denne er enkelt at bruge:-)

Ha en god dag

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)