Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til at få lavet hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Kroppe som lærer Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Tak for dine tanker. Jeg tænker selv i samme retning. Og som du også selv er inde på

handler det også om hvor meget jeg har råd til at købe mig til. 

Mvh Marie

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie

Vi vil meget gerne afgive dig et tilbud på udarbejdelsen af en ny hjemmeside!

Hos os udarbejder vi typisk vores kunders hjemmesider i WordPress, hvilket jeg også tror vi passer perfekt til dine behov. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med lidt tanker omkring din kommende hjemmeside, samt dine kontaktinfo. Så kan vi tage en konstruktiv dialog omkring dine muligheder. 

Du er mere end velkommen til at tage et kig forbi vores referenceliste, hvor du kan se hvad vi tidligere har lavet for andre kunder. 

Håber på at høre fra dig :-) 

God aften.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Marie

Det er klart, har du overvejet at få noget af det lavet offshore ?  På sider som elance.com og freelancer.com kan du finde dygtige folk til en anden pris en den du skal give herhjemme.

Det er der selvfølgelig lidt udfordringer med (men det er der jo også med os danske freelancere Wink). Jeg har samlet mine erfaringer med brug af offshore fok i en Blog Post her: http://www.mhn-consulting.com/fa-succes-med-offshore-konsulenter/ 

Jeg kan selvfølgelig også tilbyde at hjælpe dig, selv om Wordpress hjemmesider er mit primære fokus område har jeg da lavet et par stykker

Mvh Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Kroppe som lærer Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Marie

Vi vil meget gerne afgive dig et tilbud på udarbejdelsen af en ny hjemmeside!

Hos os udarbejder vi typisk vores kunders hjemmesider i WordPress, hvilket jeg også tror vi passer perfekt til dine behov. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med lidt tanker omkring din kommende hjemmeside, samt dine kontaktinfo. Så kan vi tage en konstruktiv dialog omkring dine muligheder. 

Du er mere end velkommen til at tage et kig forbi vores referenceliste, hvor du kan se hvad vi tidligere har lavet for andre kunder. 

Håber på at høre fra dig :-) 

God aften.

Tak for jeres tilbud. Jeg er igang med et andet samarbejde. 

Vh Marie

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)