Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Iværksætter-venlig" Advokat søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg er igang med opstarten af min nye virksomhed, og søger i den forbindelse en god advokat. Opgaverne vil primært være at udforme kontrakter/aftaler med virksomhedens kunder typisk B-T-B. Kontrakterne kan være relativ diversificerede og kræve lidt arbejde, så jeg søger primært advokater der tager en iværksætter-venlig pris, og ikke pålægger alverdens smarte gebyrer. Dette med afsæt i at vi helst (så vidt muligt) vil undgå at betale kæmpe summer til rådgivning, før vi har solgt noget og skabt driftsindtægt i virksomheden.

Håber i kender/har erfaringer, eller måske selv besidder ovenstående egenskaber.

Ser frem til respons!

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Probitas I/S - Iværksætterens højre hånd Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg ville slå forbi Billys Billing, de har tilknyttet en advokat, som er rigtig dygtig og meget iværksætter venlig :-)

Ha' en dejlig dag.

De bedste hilsner

René

Probitas - Iværksætterens højre hånd (probitas.dk)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Probitas I/S - Iværksætterens højre hånd Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt er du mere end velkommen til at tage kontakt til mig; nogle af tingene kan jeg uden tvivl godt assistere med.

Hej@probitas.dk

/René

Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Maack & Partnere I/S Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg vil anbefale at du kontakter Maack og Partnere. www.mplaw.dk. Vi har mange iværksætter som kunder. Ligesom vi har udviklet særlig iværksættere venlig pakker, hvor man får klaret den daglig bogføring, økonomisk rådgivning, juridisk rådgivning og inkasso i én løsning.

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg ville forslå InHouse Advokatfirma, jeg kan kun sige gode ting om dem, jeg har skulle have lavet nogle betingelser til min hjemmeside, og jeg fik en god pris for det fordi at jeg er et nytstartende firma med ikke det store kapital, så de kunne godt se det fra min synsvinkel.

Hilsen Jacob

Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres konstruktive tilbagemeldinger - Jeg vender de forskellige med min forretningspartner og tager kontakt. 

/Mads

Optimum Consult

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)