Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Entrepreneurship Environment

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

 

I Thailand er vi i gang med a lave en Entrepreneurship hub, hvilket er et område der er bygget til at bygge og drive entrepreneurship. Vi har omkring 8000 kvadrat meter center der inkluderer Auditorium for seminar og konference. Seminar rum for workshops, co-working space og multifunktions område for diverse udstillinger. Jeg skriver da vi er i gang med at få ihverksætter til stedet. Vi har haft succes med diverse pitching contests, incubators, og investors. I tilfælde nogle i Amino kender til at bygge et iværksætter samfund er i meget velkommende til poste. Hvis det bliver en succes i Bangkok kunne det da også være spændende at bygge sådan noget i Danmark for at drive iværksætter samfundet. I Asien er Singapore meget fremme med Entrepreneurship communities. Korea vil også bygge en iværksætter by.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke erfaring med et decideret samfund, men har en del erfaring som projektleder og med at opbygge kultur i virksomheder. Har i forvejen netværk i Asien, og er involveret i en del iværksætter- og innovationsinitiativer her i Danmark.

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende! ;-)

8.000 kvadratmeter, det var nu alligevel ikke så lidt. Lyder ambitiøst, men super godt initiativ! Det vil jeg meget gerne følge nærmere... (bor selv hernede). Hvordan følger man bedst projektet? Har I en hjemmeside?

Dbh fra Jørgen 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)