Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify ? Webshop-løsninger? HJÆLP!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere, iværksættere og andet godt-folk :)

Jeg vil først og fremmest gøre opmærksom på, at jeg er ny herinde og dette derved er mit første debat-indlæg (nogensinde). Derfor vil jeg i denne sammenhæng også beklage, hvis indlægget ikke er oprettet under korrekte kategori eller hvis emnet for længst er uddebateret.

Sagen er den at jeg for et år siden, besluttede mig for at åbne en web-shop og derved har brugt, de seneste mange måneder på at undersøge markedet, lægge forretningsplaner og strategier, designe logo og andet grafisk, læse SKAT's regler, oprette CVR og finde et virtuelt kontor, indhente leverandører, købe rettigheder til domænet og lignende navne, undersøgt faldgrupper og oprettet virksomheden på de sociale medier. Jeg ér faktisk, hvor jeg gerne vil være og er mere end rustet/klar til at prøve lykken, som iværksætter.

Forleden kom dødsstødet, da en god kammerat spurgte; Jan, hvor skal du egentlig have din webshop? Øh ..

Jeg har undersøgt lidt omkring netop webshop-løsninger og en freelancer tager omkring 5000,- for en webshop-løsning, hvor større firmaer udbyder deres webshop-løsninger i prisklassen 15.000 og op til 150.000. Men idet min virksomhed blot er et fritidsprojekt og kapitalen ikke tillader så massive udgifter til webshoppen, så jeg skal undersøge alternativer og muligheder.

Min kammerat fortsatte i hans "computer-nørde-einstein-ved-du-ikke-det" tempo og det eneste jeg hørte var; Bla bla bla... Magento! Bla bla...

Han rundede hans glimrende "Martin-Luther-tale" af med ordene; Jan, du er idiot og har ikke forstand på computer, så du SKAL have Shopify!!

Nu er mit spørgsmål så; Har nogle erfaringer med Shopify? Hvordan fungerer det? Er der problematikker ifbm. denne webshop-løsning? Findes der bedre alternativer? Hvor har i Jeres domæne/webshop henne? 

Jeg har så mange spørgsmål og generelt meget forvirret omkring dette emne, så jeg håber af hele mit hjerte at dette indlæg kan indlede til en større debat, hvor forskellige alternativer og løsninger til webshops, kan diskuteres. Jeg håber derfor på nogle gode og brugbarer svar :)

Ha' en rigtig god weekend alle sammen, også til dem som ikke gider bruge deres tid, på min idioti.

Mange hilsner fra Jan

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Probitas I/S - Iværksætterens højre hånd Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Jeg vil anbefale WooCommerce - du er velkommen til at kontakte mig: hej@probitas.dk

Ha' en dejlig dag.

De bedste hilsner

René

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan, nu må du være forberedt på at få mange tilbud herfra.

Hvis du beslutter dig til et sysytem, send mig PB, jeg kan hjælpe dig på vej.

Begynd dog med www.bricksite.com 

Jan:
dette indlæg kan indlede til en større debat, hvor forskellige alternativer og løsninger til webshops, kan diskuteres

Disse debatter har vi allerede (for)mange af.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Probitas I/S - Iværksætterens højre hånd Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer helt sikkert mange bud - mit bud var nu ikke for at sælge noget, men for at hjælpe :-)

Ha' en dejlig dag.

/René

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amadeo,

Tusind tak for din tid og indlæg.

Jeg havde også forventet, at modtage både tilbud og forslag. Uanset hvad, så tages al hjælp imod med kyshånd.

Jeg har allerede logo, idéen - samt alt hvad der skal bruges til webshoppen. Jeg mangler dog én, som enten kan lave en webshop-løsning til mig, hvor pågældende bruger allerede eksisterende materiale og udfører opgaven professionelt.

Eller i så fald at jeg selv skal ud og lege programmør, så vil jeg meget gerne have forslag til nemme webshop-løsninger eller hører fra folk, som har erfaring med Shopify.

Kan du lave en professionel løsning? Og hvad ville sådanne løsning koste?

Ha' en rigtig god weekend ..

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Alle forslag og bud er velkommen. Så du skal bestemt ikke trække i land.

I så fald at jeg ikke selv har muligheden for, at finde en brugervenlig webshop-løsning til anstændige penge - Så vil næste træk være, at finde en der kan lave det for mig. Jeg må dog også pointere, at i denne sammenhæng er pris altafgørende, idet kapitalen ikke er til de store armbevægelser - og dog skal webshoppen gerne laves forholdsvis professionelt :)

Jeg er udemærket klar over, at man ikke kan "blæse og have mel i munden på samme tid". Jeg vil dog gerne alligevel forsøge ;)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg var lige så "grøn", som dig.

Men det lykkedes for mig at lave en flot shop for næsten ingen penge (800 kr).

Det tog mig 1 måned.

Og det er OPENCART. 

Du kan også gøre det selv!

For mere vejledning send mig et PB.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amadeo,
Jeg kunne vel ikke få dig til, at sende mig en besked? Umiddelbart kan jeg ikke sende private beskeder, men kun besvarer dem som allerede har skrevet til mig.

Ja, jeg har ideerne og er meget opmærksom på, hvordan jeg vil markedsføre. Men jeg må bare erkende, at programmering og IT ikke er min spidskompetence.

Har du nogle eksempler på hjemmesider, som du har udviklet? Jeg vil gerne se nogle referencer og hvis disse er udført professionelt, så vil jeg hjertens gerne betale for en webshop-løsning. Jeg er ikke sikker på mine egne færdigheder indenfor programmering, så det er muligt at man kan finde løsninger lignende Shopify, men jeg er stadig ikke sikker på at mit resultat bliver professionelt og pålideligt.

En løsning kunne være at betale en professionel for udvikling af webshop. Denne skal dog være relativt brugervenlig, så jeg efterfølgende selv kan redigere og arbejde med den. Ha' en rigtig god dag. Vh. Jan

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Probitas I/S - Iværksætterens højre hånd Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Jeg bygger selv i Wordpress med WooCommerce, og det er simpelt og enkelt. Har du tiden, så kan du selv. Hvis du ikke har tiden, så kan du også sagtens finde nogen der kan hjælpe dig for få kroner. Jeg tror helt sikkert det er det samme med OpenCart som Amadeo nævner. Open Source systemer er ganske enkle, jeg har blot holdt fokus på Wordpress.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig, jeg skal gerne guide dig, også uden det koster dig noget - hej@probitas.dk

Ha' en dejlig dag.

/René

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)