Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du oprette en spillekonto, hvis det var gratis?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg hygger mig lidt med en hjemmeside. Jeg har lagt et par affiliate links der peger på hjemmesider der tilbyder spil.

Mit spørgsmål: Ville du oprette en spillekonto og sætte 100 kr ind på den, hvis du fik de 100 kr af mig?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo helt klart an på hvilken krav der følger med jo :) du giver jo nok ikke bare 100kr væk uden at sikker dig at den udgift er dækket :)

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:
Det kommer jo helt klart an på hvilken krav der følger med jo :) du giver jo nok ikke bare 100kr væk uden at sikker dig at den udgift er dækket :)

Der er ingen krav. Du opretter en konto, sætter 100 kr ind på den - dem overfører jeg til dig via MobilPay. Du har nu en konto, som er din med 100 kr (rigtige penge) at spille for.

Selvfølgelig "tjener" jeg også lidt på det. Jeg får lidt økonomi, via mit affiliate program, når nogen opretter en en konto via min side.

En kammerat oprettede en konto og vandt 400 kr på rouletten - det var de nemmeste penge han havde "fået" for nærmest intet arbejde.

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Man siger vel aldrig nej til gratis penge. Spørgsmålet er vel om ikke folk vil tro det er for godt til at være sandt? Selv om 100 kroner virker meget tilforladeligt.

Nu virker det jo også som om du ikke prøver at skaffe rigtige kunder til spilsites. En hurtig Googling viser at spilnu.dk f.eks. giver 1100 kroner i kommission når en spiller indsætter, nå ja, 100 kroner. Det er jo klart at det ikke er meningen at man bare lige spiller for de 100 kroner for at ens affiliateven kan score en tusse.

På mange gamblingaffiliateprogrammer ville du hurtigt ryge på en model der hedder revenue share og ikke CPA (cost per acquisition).

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der, hvis min foerste handling er at hæve pengene? Gratis penge lyder da meget godt.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra St julians, Malta
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Du skal nok lige være opmærksom på at hvad du gør ikke er lovligt i forhold til din affiliate aftale med de pågældende igaming sites, hvilket højest sandsynligt resultere i at du ikke vil få din CPA udbetalt medmindre du har en special aftale med det pågælde site om dette.

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin T:

Hvad sker der, hvis min foerste handling er at hæve pengene? Gratis penge lyder da meget godt.

Hej Martin

Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke ved det. Jeg har ikke selv oprettet en konto via min side, for det må jeg ikke.

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin - Ecomdia:

Hej Mads

Du skal nok lige være opmærksom på at hvad du gør ikke er lovligt i forhold til din affiliate aftale med de pågældende igaming sites, hvilket højest sandsynligt resultere i at du ikke vil få din CPA udbetalt medmindre du har en special aftale med det pågælde site om dette.

Det står heller ikke direkte på siden, at man kan få de 100 kr fra mig.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Christian Hamilton Heidemann Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads. 

Det lyder til at du forsøger dig med et CASH BACK system. 

I forhold til affliate og cash back er det med 99,99% ulovligt, og i strid mod begge parters politik.

Det eneste du vil få ud af cash back, er et økonomisk tab og muligvis et sagsanlæg afhængig af cash back omfanget. 

Drop det, og tjen dine penge på ærligvis.

Fra St julians, Malta
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønning:

Martin - Ecomdia:

Hej Mads

Du skal nok lige være opmærksom på at hvad du gør ikke er lovligt i forhold til din affiliate aftale med de pågældende igaming sites, hvilket højest sandsynligt resultere i at du ikke vil få din CPA udbetalt medmindre du har en special aftale med det pågælde site om dette.

Det står heller ikke direkte på siden, at man kan få de 100 kr fra mig.

Som andre også nævner så er du stadig i gang med at bedrage spillesitet, drop det og lav et site der tiltrækker rigtige spillere og få dem til at tilmelde sig via dine links i stedet.

Siger det kun for at advare dig da jeg selv ejer igaming sites, så ved hvilke værktøjer der bruges og de vil opdage dig og ikke udbetale noget til dig samt lukke din konto.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)