Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overskuelig køreplan til en webshop...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Så kommer endnu et spørgsmål i rækken om opstart af webshop....Jeg har prøvet at skabe mig et overblik ved at læse en masse tidligere indlæg, men er stadig fovirret.

Kan nogen hjælpe og evt opstille en (gerne i punktform) overskuelig arbejdsgang for opstarten. Så vil jeg være meget taknemmelig, da jeg føler, jeg skal videre med min virksomhed.

Jeg har en 1 år gammel fysisk butik, som sælger tøj og har et pænt varelager med ca 135 varenumre. Jeg har lavet en hjemmeside hos one.com, som jeg ved en del kunder googler sig frem til forholdsvis nemt.

Men hvad er næste skridt herfra....nyt hosting, hvor jeg kan lave en standard webshop eller hvad er enklest og billigst???  Lagerstyring?? Jeg har bare manuel lagerstyring nu, men jeg skal jo samkøre webshoppen med min fysiske butik...har læst noget om economic, som jeg laver mit regnskab i...kan man have lagerstyring der eller hvordan??

Håber meget I kan hjælpe!!

Mvh Marianne

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne

Jeg tror du skal passe på med at gøre det mere indviklet end det er. Selvfølgelig er det et stort arbejde at etablerer en webshop, men hvis du allerede har et varelager, priser, leverandører osv. så er du allerede et rigtig godt stykke af vejen. 

Hvis dine spørgsmål primært går på det tekniske, så synes jeg du skal tage konktakt til en udvikler, eller et webbureau. Her vil du forholdsvis hurtigt kunne få besvaret dine spørgsmål skarpt, og dernæst få et tilbud, så du kan se hvad det vil kræve at få etableret. 

Der findes mange udbydere der tilbyder at du kan leje en webshop for et mindre beløb pr. måned. Her får du typisk et færdigskabelon, som indeholder de obligatoriske funktioner. Over tid løber omkostningerne dog op, da du typisk ikke kan købe dig ud, med mindre du laver en ny webshop. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)