Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en pro-Amino eller bestilt mafia ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Denne tråd viser jo tydeligt  at swingerklubben støtter hinanden, på et simpelt spørgsmål om Amino kunne manipulerer hvis denne ville. 

Så måske ...

Serie 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Don't feed the troll
Enig -billedet hele vejen igennem alle Series indlæg er helt enkelt præget af troll og en udpræget opfattelse af, at være den eneste der går i takt - og alle de andre der går modsat - må således gå ude af takt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Serie:
tydeligt  at swingerklubben

Tror du ikke et andet ordvalg m.m fra din side , kunne give grobund for en anden dialog ???

Nogen siger "vold avler vold" og modtryk  det samme.

Fordømmelser m.m. er vel også roden til meget ondt.

Hvad er der i øvrigt galt med "swingerklubben" ??

Fra din egen profilside:

http://www.amino.dk/members/Serie/default.aspx

" I 1996 lavede jeg et dating firma" 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Serie:
tydeligt  at swingerklubben

Tror du ikke et andet ordvalg m.m fra din side , kunne give grobund for en anden dialog ???

Nogen siger "vold avler vold" og modtryk  det samme.

Fordømmelser m.m. er vel også roden til meget ondt.

Hvad er der i øvrigt galt med "swingerklubben" ??

Fra din egen profilside:

http://www.amino.dk/members/Serie/default.aspx

" I 1996 lavede jeg et dating firma" 

Ib  nu kunne jeg vælge AT være meget grov og jeg kunne udvise en form for stand up humor.. og alt vil passe på dig uanset

Din mor gav dig et navn med to bogstaver og det var nok det, som hun mente du kunne håndterer fremadrettet  og det vurderer jeg som en kærlig mor, 

Ib - når jeg nævner Swingerklub omkring dem som myldrer frem i forsvar og kritik, så tænker jeg ikke på sex - men bare Swinger mellem dem, - men IB jeg accepterer din lokale fysiske lyst og viden om sexklubber  og måske mødes vi.. og måske ikke

Og jo jeg havde landet største dating firma i 1996 og det var sjovt  og før Morten Wagner

Ib ..du er jo ganske harmløs --- og har af og til nogle små korte gode indput ... med humor... og stay there

Men så er der desværre de andre dominerende .... her 

Serie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:

Hans Stokholm Kjer:
Don't feed the troll
Enig -billedet hele vejen igennem alle Series indlæg er helt enkelt præget af troll og en udpræget opfattelse af, at være den eneste der går i takt - og alle de andre der går modsat - må således gå ude af takt

vh John H

John nu læner du dig op af klubben  -  lær at klare dig selv, på fronterne

Jeg har set dig skriftligt hyle over modstand  og jeg har set dig på skrift tage helt felj.... 

Dermed ikke sagt at du ikke gør en MEGET stor indsats  -  men du giver dig ud i noget af og til hvor du ikke kan bunde .

Det er da klart at jeg vogter lidt over dig, på de emner hvor jeg ved at du ikke er på hjemmebane -  og når du træder ved siden af tager jeg action 

Serie 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Det hele gik vist galt, da du tog sølvpapirshatten af. Please tag den på igen!

At et så nedladende svar ikke er blevet slettet, viser jo med al tydelighed at Moderatorene ikke magter opgaven. Som de selv skriver skal man holde sig til emnet og ikke gå efter manden. Gad vide hvad de så har af undskyldninger til den her ?.

Og til trådstarter, ja der er masser af skjult censur. Men på den anden side, hvad havde du regnet med i et privat forum ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Serie:

Dermed ikke sagt at du ikke gør en MEGET stor indsats  -  men du giver dig ud i noget af og til hvor du ikke kan bunde .

Måske skulle du lytte til dine egne råd. Du er jo konstant på dybt vand med dine svar...

Føler du dig som et bedre menneske, når du træder på andre, eller hvor går det lige galt for dig? Jeg spørger bare af nysgerrighed...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Serie:

Dermed ikke sagt at du ikke gør en MEGET stor indsats  -  men du giver dig ud i noget af og til hvor du ikke kan bunde .

Måske skulle du lytte til dine egne råd. Du er jo konstant på dybt vand med dine svar...

Føler du dig som et bedre menneske, når du træder på andre, eller hvor går det lige galt for dig? Jeg spørger bare af nysgerrighed...

Synes nu at jeg er meget human ved at give en at mine store kritiker John . en pæn potion ros, men jeg er ikke skabt til at sidde at age John på kinden og det er ikke det samme som at træde på en person,,, 

Omkring dybt vand med egne svar... så er jeg uenig med dig... men muligheden findes da at jeg har været ude at soppe,,,

Nej jeg nyder ikke at træde på andre, med mindre at denne  forsøgte det omvendte inden,,,, 

Jeg er jo en skorpion 

Serie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Og til trådstarter, ja der er masser af skjult censur. Men på den anden side, hvad havde du regnet med i et privat forum ?.

Naivt  måske -  men jeg havde nok regnet med ytringsfriheden  og igen hvorfor have et forum, hvor ingen vover eller må ytra sig, som de føler.

Det er da ærgerligt 

Jeg er lige blevet oplyst dette fra Martin 

Du skal opføre dig pænt på Amino, eller også kan du ikke være med.
Er du rar at bekræfte over for mig, at du fra nu af skriver pænt til andre på Amino og bidrager til den gode stemning?
Ellers må jeg lukke din konto.

Martin underskrev med Martin og jeg har opfært mig ganske pænt   -  men da jeg læste det tænkte jeg undervejs  ... hvorfor skriver Putin til mig

Serie

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)