Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en pro-Amino eller bestilt mafia ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Har gennem længere tid set og derfor bidt mærke i at selv den mindste  konstruktive  kritik,  omkring Amino eller brugere samt om oplysning af andre muligheder på at finde svar end ved at bruge Amino... afføder negativ karma point hvergang. 

Tilfældigt eller ? 

Nu er jeg ikke teknisk - men min tanke går også på, om muligheden for at Amino, kan programmerer til at udstede minus karma point 

Personligt vil jeg mene at det burde kunne lade sig gøre og dermed også en effektiv metode til at nedvurderer eller styre  alle former for kritik., som Amino ikke finder passende,

Serie 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Egentlig fortjener du ikke et svar, men du kan være helt sikker på at hver eneste enkelt-stjerne du har fået, er givet af brugere.

Prøv at læse alle dine flabede svar igen, og se om ikke det måske er fair nok.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

Egentlig fortjener du ikke et svar, men du kan være helt sikker på at hver eneste enkelt-stjerne du har fået, er givet af brugere.

Prøv at læse alle dine flabede svar igen, og se om ikke det måske er fair nok.

Jeg nævnte den generelle konstruktive kritik fra mig og andre  og ikke om mine personlige  holdnings respons til f.eks. dine simple og kopierede svar 

Og samtidig spurgte jeg om det er muligt for at Amino kunne programmeres til at afgive minus point... ..

Serie 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Serie:

Og samtidig spurgte jeg om det er muligt for at Amino kunne programmeres til at afgive minus point... ..

Det er muligt at programmere det meste, det er blot et spørgsmål om tid og ressourcer. Men med hvilket formål skulle Amino gøre dette?

Thorborg har altid givet lov til, at selv konkurrenter til både Amino eller hans services, kunne skrive, linke og få omtale på Amino indenfor reglerne. Hvis Amino endelig skulle give minuspoint, så ville det nok være til direkte konkurrenter herinde.

Men nu er det så smart, at hvis du køber Amino+, så kan du se, hvilke brugere, der har givet dig minuspoint. Dermed er din teori omkring Amino lukket, og ligegyldige indlæg som dette, kunne være undgået...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 23:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg vil helt gratis forære dig den oplysning, at jeg giver dig 1 stjerne fordi jeg synes dit spørgsmål er latterligt ud fra dine egne betragtninger om at man kan søge på Google eller her på Amino, - inden man spørger. Kritik har der været masser af, og reaktionerne fra Martin Thorborg har været så ligefremme at man næppe tror det.

Som bonusinfo kan jeg fortælle dig at stjernesystemet fulgte med platformen, og at hverken Thorborg eller Amino vil bruge en bukket femøre på lortet, og det til trods at de interne diskussioner om stjernerne på Amino snart overgår antallet af stjerner i solsystemet.

Iøvrigt kan man jo læse dine indlæg - de er ikke slettet - så hvorfor bekymrer stjernerne dig? 

Hvis man har ret, så har man ret. 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Det er muligt at programmere det meste, det er blot et spørgsmål om tid og ressourcer. Men med hvilket formål skulle Amino gøre dette?

Ingen firmaer har ønske om offentlig kritik, hvilket kan være hæmmende og endda ødelæggende. -  så det kan give god "mening" at påvirke skjult.

Giver dig ret i at hvis jeg var plus, kunne jeg se mere -  men igen skriver du selv at det er muligt at programmere det meste og således vil det jo også muligt for Amino at kunne indgå aftaler med pro-Aminoer om at auto sende ... f.eks. minus karma via deres profil eller endda via en fiktiv profil 

Jeg siger ikke at det sker... men jeg efterspørger blot muligheden

Serie 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Serie:

Fashion-Seller:
Det er muligt at programmere det meste, det er blot et spørgsmål om tid og ressourcer. Men med hvilket formål skulle Amino gøre dette?

Ingen firmaer har ønske om offentlig kritik, hvilket kan være hæmmende og endda ødelæggende. -  så det kan give god "mening" at påvirke skjult.

Giver dig ret i at hvis jeg var plus, kunne jeg se mere -  men igen skriver du selv at det er muligt at programmere det meste og således vil det jo også muligt for Amino at kunne indgå aftaler med pro-Aminoer om at auto sende ... f.eks. minus karma via deres profil eller endda via en fiktiv profil 

Jeg siger ikke at det sker... men jeg efterspørger blot muligheden

IndifferentIndifferentIndifferentIndifferentIndifferentIndifferentIndifferentIndifferentIndifferentIndifferent

Det hele gik vist galt, da du tog sølvpapirshatten af. Please tag den på igen!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Dukkemageren:
Jeg vil helt gratis forære dig den oplysning, at jeg giver dig 1 stjerne fordi jeg synes dit spørgsmål er latterligt ud fra dine egne betragtninger om at man kan søge på Google eller her på Amino, - inden man spørger.

Hvori består det latterlige, at jeg undrer mig over at rigtig mange ikke søger den let tilgængelig viden -  fremfor at stille selv samme spørgsmål.

Givet at når man har ret ...så har man ret  -  men her kan der måske programmeres  eller aftales således at ret ikke fremstår, som ret udfra vurdering, når det gælder kritik.

Serie

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Don't feed the troll

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Serie:

Hvori består det latterlige, at jeg undrer mig over at rigtig mange ikke søger den let tilgængelig viden -  fremfor at stille selv samme spørgsmål.

Okay nu fik du sku også nogen 1 stjerner herfra. Det er vist også 2-3 år siden, at jeg sidst har givet nogen af dem...

Hvorfor søger du ik selv viden, når du beder andre om det. En søgning på Amino og Google, og vupti du havde svaret på dine tåbelige spørgsmål...

Moral er godt, og dobbeltmorale er bare funky og moderne...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)